רוני עקירב
רוני עקירב

"מורים יקרים, אנחנו בטוחים שתעשו הכול גם במחיר של ויתור בתנאי עבודתכם"

רוני עקירב, יו"ר ועד ההורים בעיר ראשון לציון, כותב ל"השקמה ראשון לציון" לקראת החזרה ללימודים בצל הקורונה

פורסם בתאריך: 30.8.20 16:39

אני כותב שורות אלה ימים ספורים לפני פתיחת שנת הלימודים החדשה ועולות בי מחשבות ודאגות רבות. מעולם לא הייתה לנו שנה כזאת. גם בעתות מלחמה ידענו להסתדר, האויב היה מוכר וסמכנו על צה"ל שידע להגן עלינו. אבל עכשיו אנחנו מתמודדים מול אויב בלתי ידוע. נגיף קטן ומסתורי שבו רב הנסתר על הגלוי, והצבא שלנו לא יוכל להביסו, אלא רק כולנו ביחד עם משמעת עצמית, כוח רצון והיכולת להתפשר ולוותר גם כשמגיע לנו. רק ככה נוכל לנצח ולחזור לשגרה המשעממת והאפורה שכולנו כל כך מתגעגעים אליה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


באחד בספטמבר יגיעו לבתי הספר ולגנים עשרות אלפי תלמידי העיר ראשון לציון, לחלקם זה יהיה המפגש הראשון במוסד החינוכי עם התרגשות רבה ויחד איתם אנו, ההורים, נרגשים ומודאגים. השאלות רבות: כיצד נעבור שנה זאת? האם הילדים בכלל ילמדו? ומה עם המסכות והקפסולות ועם שאר ההנחיות החדשות שאין ברירה אלא לציית להם? ועולות שאלות נוספות וחששות רבים: האם הזמן הרב שהילדים יהיו בבית במהלך השבוע במקום במסגרת מסודרת לא יגרום להם לנזקים, וכיצד נוכל לצאת לעבודה כשהילד לבד בבית ואמור ללמוד מרחוק.

למרות זאת, אני מרשה לעצמי להיות אופטימי, הרי נעבור גם תקופה זאת בסופו של דבר. זו תהיה שנה קשה ומאתגרת, אבל על כולנו, הורים וילדים, להיות סבלנים, לתת הזדמנות ללמידה עם כל המגבלות שהוטלו עלינו, ולקוות ולאחל שצוותי ההוראה, המורים והגננות, תומכי ההוראה וצוותי הניהול יצליחו בשנה הכל כך מאתגרת שמצפה לנו.

מורים ומורות וגננות ואנשי הוראה יקרים, אנו מפקידים בידיכם את היקר לנו מכל ובטוחים שתעשו הכול למענם, גם אם לפעמים יידרשו גם מכם ויתורים בתנאי עבודתכם. אנא זכרו, שגם לכם יש ילדים. נסו להיות במקומנו ולהבין את דאגותינו. וכמובן, עלינו לזכור שבינינו, ההורים, יש גם כאלה שהם צוותי רפואה שמתמודדים עם הקורונה יום יום, לכם אנחנו מאחלים הצלחה מלאה בעבודה הקשה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוצפן ,, אתה מפקיד את הילדים שלך בידי אנשים ממורמרים האם אלו המחנכים שאתה רוצה לראות במקום להשוות תנאים לכל מדינה נורמלית אתה חושב שהמורים צריכים לשנמך עצמם בשבילך ובגלל היחס למורים איכות המורים כה ירודה והנוער שלנו טוב לא צריך ללכת רחוק תציץ מהחלון ותראה לאן הגענו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר