בעקבות לחץ ההורים: תלמידי ה'-ו' בראשון לציון ילמדו יותר מיומיים בשבוע

במאמץ משותף, יחד עם מנהלי בתי הספר, הוקצו חללים ומרחבים שיאפשרו למידה מקרוב בבתי הספר היסודיים בעיר

פורסם בתאריך: 27.8.20 11:51

עיריית ראשון לציון הודיעה היום (חמישי) כי למרות מתווה משרד החינוך תלמידי כיתות ה'-ו' בראשון לציון ילמדו יותר מיומיים בשבוע. תלמידים ילמדו במרחבים ציבוריים, חדרי מורים, חדרי אומנות, מעבדות, מתנ"סים, מבני ציבור ושטחים פתוחים.

הודעת העירייה והעומד בראשה, רז קינסטליך, נמסרה לאחר שבשבוע האחרון מאות הורים קראו להרחיב את ימי הלימודים בכיתות לתלמידי ה'-י"ב מעבר ליומיים בשבוע, כפי שנקבע במתווה משרד החינוך.

כפי שפורסם ב"השקמה ראשון לציון", ההורים הביעו תרעומת על כך שהתלמידים ילמדו בצורה פרונטלית רק יומיים בשבוע ובשאר הימים ילמדו מהבית. "ככה אי אפשר לחזור לשגרת חיים נורמלית ורגילה", טענו ההורים מראשון לציון.

כעת, לפחות לתלמידי בתי הספר היסודי, נמצא פתרון. ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "שגרתם התקינה של ימי הלימודים בבתי הספר היסודיים הם בעלי חשיבות לימודית וחברתית מכרעת עבור התלמידים, שנאלצו לעבור ללימודים מקוונים ולמידה מרחוק החל משנה שעברה. שמנו לעצמנו למטרה לאפשר לכל ילדי העיר שגרה תקינה ובטוחה עד כמה שניתן בצל הקורונה, ולכן החלטנו להקצות משאבים ומרחבים פתוחים וסגורים של העיר לטובת התלמידים וצוותי החינוך".

ממלאת מקום וסגנית ראש העירייה, עו"ד ליאל אבן-זהר המחזיקה בתיק החינוך: "אחד האתגרים המורכבים עקב נגיף הקורונה הוא הפעלת מערכת החינוך. שנת הלימודים תלווה בפתרונות יצירתיים תוך דגש על שמירה של איכות הוראה ברמה הגבוהה ביותר. אנו פועלים תוך כדי תנועה על מנת לשמור על איזון חינוכי-חברתי של למידה בבתי הספר בשילוב למידה מרחוק. אנו סומכים על מנהלי בתי הספר שירחיבו את מספר הימים בבתי הספר ובלמידה חברתית, ככל האפשר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ב-1 בספטמבר, 49,929 תלמידים, מתוכם 20,208 תלמידים בבתי הספר היסודיים, יפתחו את שנת הלימודים תשפ"א בראשון לציון, על רקע ההתמודדות בנגיף הקורונה. במסגרת המתווה וההגבלות עליהן הנחה משרד החינוך, נקבע כי תלמידי כיתות ה'-ו' יגיעו למוסדות החינוך יומיים בשבוע ואילו יתר שעות הלימודים יקיימו מהבית בלמידה מרחוק.

אחת הדרכים לאפשר את  הלמידה מקרוב של תלמידי כיתות ה'-ו' היא הקצאת מרחבים נוספים של העיר למען מוסדות החינוך בעיר, כמו מגרשים וחצרות בתי הספר, חדרי המורים, מתנ"סים, פארקים וגני שעשועים עירוניים, מוזיאונים, ספריות ומרכזי קהילה. כולם מכירים בחשיבות הבאת התלמידים לבתי הספר למספר ימים מרבי.

 

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר