"עולם הממתקים" וסופרמרקט פרטי בדרך לשכונת נרקיסים

שכונת "הנרקיסים" החדשה: "היא צפויה להיות אחת השכונות המתקדמות והמבוקשות"

פורסם בתאריך: 25.8.20 16:24

חברת הנדל"ן "אזורים" הודיעה על חתימת שני הסכמים בשטחי המסחר שבשכונת "הנרקיסים" החדשה במזרח ראשון לציון. עסקה אחת נחתמה עם "עולם הממתקים", שתשכור במתחם שטח של כ-80 מ"ר, והעיסקה השנייה שנחתמה היא לשכירת שטח של כ-480 מ"ר עם סופרמרקט פרטי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אזורי המסחר של חברת "אזורים" בשכונת נרקיסים כוללים כ-2,500 מ"ר, המתפרסים על פני שלושה מתחמים שונים אותם מקימה חברת אזורים. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקטי עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר.

"שכונת נרקיסים החדשה צפויה להיות אחת השכונות המתקדמות והמבוקשות ביותר באזור המרכז, ומיקומה יהפוך אותה גם לנגישה ואטרקטיבית", אומר מנהל תחום הנדל"ן המניב ב"אזורים", דן מור.

"כבר היום, בשלבי בנייתה הראשונים, ישנה התעניינות אדירה מצד בעלי עסקים לשכור מתחמים בפרויקט מתוך הבנה שאלו ישרתו את אלפי התושבים שיגורו בשכונה החדשה באופן יום-יומי", מוסיף מור, "אנו מברכים על העסקאות החדשות שנחתמו וממשיכים לפעול במלוא המרץ בכדי ליצור את התמהיל המסחרי הטוב ביותר עבור השכונה".

שכונת "נרקיסים" החדשה, הנבנית בימים אלו במקום שבו שכן בסיס צריפין, ממוקמת בצידה המזרחי והמתחדש של העיר של ראשון לציון. בשכונה זו, תקים חברת אזורים שישה בנייני מגורים בני תשע עד 27 קומות ובתמהיל דירות משתנה. כמו כן, תכלול השכונה מוסדות ציבוריים, בתי ספר חדשים, אזורי מסחר ומקומות בילוי ופנאי קרובים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר