הסמים החדשים: נייס גאי וגז קצפות נמכרים במרכז העיר באין מפריע

מחזיק תיק הביטחון מודאג מהקלות שבה צעירים ובני נוער רוכשים את תחליפי הסמים

פורסם בתאריך: 5.8.20 12:58

סגן ראש עיריית ראשון לציון המחזיק בתיק הביטחון, מקסים בביצקי, מספר על מאבק נגד סחר ומכירת סמים מסוג נייס גאי ובלוני גז. "המכירה מתבצעת על ידי משתמשים בסמים וגם על ידי סוחרי סמים שמתניידים על ידי אופנועים", הוא אומר ל"השקמה ראשון לציון", ומוסיף: "הגיע הזמן לשים סוף לסמים בראשון לציון, במרכז העיר יש לא מעט נרקומנים, בגינות הציבוריות וגם בבתים נטושים, כשאפשר לקנות ב-30 שקל נייס גאי ולהתמסטל".

בפגישה שנערכה לפני כשבועיים בירושלים, בהשתתפות נציגי המשרד לביטחון פנים, הציג בביצקי תמונה עגומה, וסיפר על הקלות שבה יכולים צעירים ובני נוער לרכוש סמי פיצוציות וגז קצפות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"סמי פיצוציות זה כינוי ישראלי למגוון רחב של חומרים כימיים, כך שפעתם תהיה דומה לזו של סמים אסורים על פי חוק", אומר בביצקי, "אך מרכיביהם אינם כלולים בפקודת הסמים המסוכנים וניתן לכאורה לייצר ולשווק אותם באופן חוקי. ידינו כבולות בנושא, חוץ מלהחרים את הסם איננו יכולים לעשות דבר. את זה אני רוצה לשנות".

"אפשר לקנות נייס גאי במחיר משמעותית לעומת לעומת קנאביס", ממשיך בביצקי, "ואם תכניסו לחישוב הזה גם את העובדה שהנייס גאי בעל השפעה חזקה הרבה יותר, תגיעו למסקנה שהרבה צעירים ובני נוער מעדיפים אותו. זאת, למרות שהוא מאוד מסוכן ולעיתים המשתמשים מגיעים לבתי חולים פסיכיאטרים. הנוער לא מבין שהזול שהוא משלם, יכול ברגע לדפוק לו את החיים".

בביצקי מוסיף כי הוא יוצא לסיורים ונפגש עם נרקומנים בבתים. לדבריו, שלא כמו בעבר, ההתנהגות של המשתמשים. הם משתוללים, צועקים, הסם שהם משתמשים בו הוא פצצת זמן מתקתקת, בסיורים לאחרונה אני גם נתקל בבלוני גז שהנערים מזרימים את הגז מהמכלים לבלון ושואפים את תכולתו, מכלים שניתן לרכוש אותם בקלות בקיוסקים וחנויות אפייה, ונמכרים בסטים של 24 יחידות ב-100 שקל או בחמישה שקלים ליחידה. הקורונה יחד עם הקיץ, גורמים לצערי לעלייה בקרב בני נוער לצרוך את שני סוגי הסם האלה, בישיבה שכינסתי עם אישים ממשרד הביטחון אני מקווה שיחד נחולל שינוי בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    כתושב ראשלצ יש הרבה בני נוער ממש טובים שתורמים חבל על הנוער צריך לשמור והתגייסות של תושבי העיר אפשר למגר את התופעה .

  2. פקחים עושים משכורת על נתינת דו'חות

    ביטחון העירייה והפקחים גומרים אלינו חופשי אם הדוחות נמאס כבר אפילו בתקופת שאין פרנסה לאנשים מסתובבים רק רצים לתת דו'חות לרכב וזה נקרא ביטחון סתם חבורת פקחים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר