צילום: PureSolution / shutterstock.com

כך הופצה תמונת עירום חלקי של תלמידה מראשון לציון

צוות מוגנות בשיתוף מוקד 105 פועל גם בחופש הגדול, ומזהיר את ההורים מפני פגיעה אפשרית בילדים ובבני הנוער

פורסם בתאריך: 6.7.20 12:41

עם פתיחת החופש הגדול וסיום הלימודים במסגרות החינוכיות, נמצאים תלמידי בית הספר ימים שלמים ללא מעש. ברשות למאבק באלימות, אלכוהול וסמים בעיריית ראשון לציון יוצאים בקריאה להורים להגביר את הערנות סביב התכנים שאליהם נחשפים ילדיהם באפליקציות שלא פעם מכילות תכנים בוטים שאף עלולים לפגוע בילדים. זאת, כאשר בחלקן עולות תמונות של עירום מלא או חלקי.

בעיריית ראשון לציון מסבירים ומזהירים כי חלק מהמפגשים על המסכים יכולים להמשיך ולעבור למרחב הפיזי ובכך לגרום בין היתר לפגיעה מינית, ומפנים את ההורים והילדים לפנות למוקד סיוע במספר 105, ולדווח על פגיעות פליליות ברשת כמו סחיטה, איומים, התחזות, הימורים ומרמה, דיווח על מקרי חירום ומצבי מצוקה, פגיעות מיניות ברשת, זנות, מעשה מגונה, אונס או ניסיון לאונס והטרדות מיניות וכן בריונות ברשת שכוללת שיימינג, נידוי, חרם ובקשת עזרה בהסרת תכנים פוגעניים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


דרור נגר, מנהל תחום המוגנות בעירייה שעובד יחד עם מוקד 105, מספר כי תוכנית מוגנות עם 16 מדריכים ברחבי בתי הספר פועלת רבות למען אקלים טוב יותר ומסביר על חשיבות המוקד.

"לפני מספר שבועות היה לנו מקרה באחד מהתיכונים בעיר", מספר נגר, "אחת הבנות בכיתה ט' שלחה תמונה חושפנית בחלק גופה העליון לחבר שלה, צריך לזכור שזה גיל ההתבגרות וילדים עושים דברים לפעמים ללא שיקול דעת, כעבור כמה חודשים הזוג נפרד. החבר שלח את תמונת העירום לחברה החדשה שלמדה בתיכון אחר בעיר, החברה החדשה שלחה את התמונה לאותה בחורה שהצטלמה ואיימה עליה כי תפיץ זאת. כאן צוות המוגנות ומוקד 105 נכנסו לתמונה, בסופו של יום הצלחנו לסיים את העניין ללא הגשת תלונה במשטרה, מול שיחה עם ההורים ואותה ילדה אבל זה יכול היה להיגמר לגמרי אחרת. חשוב שההורים והילדים יכירו את המוקד שעומד לרשותם וייעזרו בו".

 

מראש העירייה, רז קינסטליך, נמסר כי "אנו משקיעים רבות בהסברה למניעת מקרים של פגיעה מינית, בריונות ומעשים פליליים דרך הרשת ופועלים בשטח אם במערכת החינוך העירונית ואם בחינוך הא-פורמלי ומעניקים סט כלים להתמודדות עם תכנים פוגעניים ומסכנים וזאת בתקווה למגר את התופעה המדאיגה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. להגביר אכיפה וביקורת משטרתית

    תפתח סמארטפונים של תלמידים בבי"ס תמצא שם פדופיליה, הומוסקסואליות ומציצנות מינית. גועל נפש !
    כל קטין חייב לשלם בחומרה על הסטיות שלו.
    על הרשויות להחמיר ענישה וארתעה !
    על המשטרה לעשות ביקורות פתע לסמארטפונים של קטינים.
    שלא תגידו: " לא ידענו לא שמענו" …
    תתפלאו ואל תתפלאו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר