הצעה: יסומנו מקומות חניה ליד גני הילדים בראשון לציון

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע, אבי חיים, שעומד מאחורי ההצעה, מסביר: "שלא כמו בבתי הספר, אין חניה מסודרת ומבוקרת מחוץ לגני הילדים"

פורסם בתאריך: 11.6.20 15:03

הורים רבים מורידים את הילדים בגני הילדים בשעות הבוקר ומחנים את רכביהם בחניה פרטית, על המדרכות, במעברי חציה או חניות פרטיות ומסכנים את עוברי הדרך. כדי להימנע מהסיכון, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע, אבי חיים, הגיש הצעה לסדר לראש העירייה, רז קינסטליך, לפיה יסומנו חניות בגני הילדים בעיר כדי להוריד את הילדים בבטחה ליד הגן.

"בלשכתי מתקבלות פניות רבות בנושא לאור העובדה שאין חניה מסודרת ומבוקרת מחוץ לגני הילדים ברחבי העיר", כתב חיים בהצעה לסדר, "הגעתם של מרבית ההורים בשעות הבוקר לשם הורדת הילדים בגני הילדים, מהווה מצוקת חניה גדולה ועומסי יתר, המובילים לסכנה בטיחותית לילדים ועוברי הדרך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בהצעה לסדר התייחס חיים לכך שבראשון לציון ישנם 415 גני ילדים עירוניים שמספר זה רק עולה עם בניית השכונות החדשות.

"בבתי הספר זה הולך מצוין", אומר חיים, "לעניות דעתי אין סיבה שזה גם לא יקרה בגני הילדים. ברגע שזה יקרה אנשים ישאלו איך זה לא קרה קודם. הגיעו לשולחני תמונות, סרטונים ובקשות מצד עשרות הורים לילדים בגנים שיש קושי להורדת הילדים, כי אין חניה בבקרים, ברגע שיהיה סימון והכול יהיה מסודר זה יימנע מריבות, לחץ, והכי חשוב ישמור על חיי אדם", מסכם חיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שרון

    נכון ! !!!
    אמהות חוסמות את הרכבים שרוצים לצאת לעבודה,ומעכבות או מפריעות לתנועה או עוצרות את רכבם בצורה עקומה ורשלנית. סכנה לכולנו, בויניק למשל.

  2. דן ישי

    במקום לסמן את החניות .תבקר בפרקים שלא נשאר מהם כלום מאז שניצחתם בבחירות פשוט בושה וחרפה ראשון מאוד מתונפת אין ניקיון כל המתחמים עם מנורות שרופות .בשביל זה אחלפנו ראש עיר זה כישלון שלנו .אני יודע וכולם יודעים שנעסה תעות לא בוחרים ילדים לרשות העיר החזרתם את ראשון עשרים שנה לאחור תתביישו לכם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר