"אבי קבב": "קיבלתי קנס בגלל שלושה סועדים ללא מסכה" I צפו:

אבי שמעון, בעל מסעדת "אבי קבב", תיעד את הפקח שהגיע למסעדה: "זו בושה. שלושה חודשים לא הכנסתי שקל הביתה"

פורסם בתאריך: 8.6.20 20:19

אבי שמעון, בעל מסעדת "אבי קבב"  בשיכון המזרח שבראשון לציון, זועם: בצל המשבר הקשה, אחרי יותר מחודשיים שבהם המסעדה הייתה סגורה בעקבות התפשטות הקורונה, הגיעו היום (שני) פקחים שחילקו דוחות לשלושה סועדים על אי עטיית מסכה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בשעה ארבע אחר הצהריים ישבו במסעדה סבתא, הבן והנכדה. הם בדיוק סיימו לאכול, כאשר באותם הרגעים נכנס שוטר ורשם דוח של 500 שקל על אי חבישת מסכות", מספר שמעון, "הייתי המום. מדובר בשלושה אנשים, בני אותה המשפחה, שיושבים בסיום הארוחה, על מה דו"ח של 500 שקל? זה לא שהמקום היה הומה אדם והם לא הקפידו על מסכות".

"זאת בושה, כמעט שלושה חודשים שלא הכנסתי שקל הביתה. שבועיים אחרי שאני פותח מגיעים לתת דוח?", ממשיך שמעון, "אני מקפיד על הנחיות התו הסגול ועל הנהלים של משרד הבריאות, אנשים יושבים במקום עם מסכות, והמסעדה יכולה להכיל יותר ממאה איש, אז על שלושה אנשים נותנים דוח?".

מהחברה לביטחון נמסר בתגובה: "הפקחים הגיעו למקום בעקבות מספר פניות לא מבוטל של אזרחים שהתלוננו במוקד העירוני על כך שבמסעדה לא מקפידים על התו הסגול. הפקחים שהגיעו למקום נתקלו במפעיל המסעדה כשהוא מגיש מנות מזון ללא מסכת פנים כמתחייב. בשני שולחנות ישבו שני בני אדם ועל השולחן לא היו מונחים משקאות או מזון. במקביל נכנסו עוד שני אנשים ללא מסכות ולא צרכו מזון או שתייה. בעקבות כך קיבל מפעיל המקום קנס של 500 שקלים, ככל שהעניין יתוחקר ויימצא כי היה ניתן להפעיל שיקול דעת אחר בנוגע לרישום הדוח, העניין ייבחן על ידי התובע העירוני".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגובות

6 תגובות
  1. שושי

    אנשים לא מבינים שאי שמירה על תקנות לא יפסיק את התפשטות הוירוס. גם אם זה פוגע וכואב תקנות יש לשמור למען בריאותו.

  2. צחי

    מעניין שאותם פקחים לא מגיעים לאזור הפאבים ברוטשילד גם לאחר פניות למוקד שם מותר להתקהל עשרות אנשים בצפיפות ללא מסכות וגם לחנות בתחנות אוטובוסים ולחסום את הרחוב.

  3. מירי

    לדעתי הפקח הצעיר היה סופר אדיב והסביר וצילם ודיבר יפה. למרות זאת לפנים משורת הדין הייתי מבקשת להפעיל שיקול דעת ולבטל את הדו"ח לבעל המסעדה . עם אזהרה שאם יימצא שוב אנשים ללא מסכות יקבל קנס. המצב גם ככה הזוי וקשה .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר