עונת הרחצה נפתחה והסיוט של תושבי נווה חוף חזר

תושבי השכונה יצאו להפגין בדרישה להפעיל תחבורה ציבורית לים בסופי שבוע, כך שתקל על עומסי התנועה הכבדים

פורסם בתאריך: 24.5.20 14:01

לתושבים בשכונת נווה חוף נמאס מעומסי התנועה הכבדים. אתמול (שבת), בשעות הצהריים, יצאו התושבים להפגנה נוספת ברחוב כורש בשכונת נווה חוף, בדרישה לפתור את בעיית עומס התנועה, במיוחד בחודשי הקיץ עם פתיחת עונת הרחצה, ולצד העבודות המתבצעות ברחוב זלמן שזר שנמשכות כשלוש שנים ומכבידות באופן משמעותי על התנועה באזור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בסוף השבוע הגיעו עשרות אלפי מבקרים לחוף ים ראשון לציון. החל מיום שישי בצהריים החלו עומסי תנועה כבדים בשדרות משה דיין. התושבים שמתגוררים בנווה חוף, הבינו שעם פתיחת עונת הרחצה הבעיות חוזרות." אנחנו כלואים בבתים בכל שישי שבת, כל נסיעה ברכב שאמורה להיערך מספר דקות הופכת לשעות, זה מצב בלתי נסבל", אומרת תושבת השכונה, "וכל זה שרק החלה עונת הרחצה, מה שהיה כאן בשישי האחרון זה הנוהל בחודשי הקיץ, אי אפשר לחיות במצב כזה".

לטענת תושבי שכונת נווה חוף אין פתרון מלבד הפעלת תחבורה ציבורית בשבת. "אין פתרון אחר, מהנתון של החברה לביטחון עולה כי יש 2,200 אלף חניות, וכ-100 אלף מבקרים בשישי שבת, זו מתמטיקה פשוטה, אין חניות ואין מקום לרכבים פרטיים, צריך תחבורה ציבורית לים שתצמצם את הרכבים הפרטים, זה כבר לא עניין של דתיים וחילונים זה עניין של סכנת נפשות, איך אמבולנס ורכבי חירום יכולים לנסוע?", אומר מוריס שטרן.

מי שמובילים את המאבק לצמצום עומס התנועה בשכונת נווה חוף, הם קלודין עוזרי ודני דר, שנאבקו בריחות השפד"ן מלפני כחצי שנה. "נמשיך במאבק עד שיימצא פתרון", אומרים עוזרי ודר, "ביום שהחופים חזרו לפעילות העומסים התחילו מצומת אלקטרה ונמשכו לאורך הים. שכונה תקועה ולא יכול להיכנס ולצאת. תושבי השכונה היו תקועים כשעתיים בפקק, במקום להגיע לבית בתוך כמה דקות. סה מצב אבסורדי ואף מסוכן".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "אנו מודעים ומבינים לליבם של תושבי השכונה. חוף הים שלנו פתוח לכולם ואחרי תקופת הקורונה רבים נוהרים וזה מובן. הנחנו את החברה לביטחון והשיטור העירוני להגביר את הפיקוח והסיוע להזרמת התנועה, עם דגש על תושבי השכונה".

עוד נמסר: "לראשון לציון רצועת חוף קצרה יחסית לערי החוף, הדבר משקף את שטח החנייה המוגבל לכל אורך החוף. ובכל זאת, החברה לבטחון חילקה לתושבי שכונת נווה חוף תו חניה זוהר שמקנה להם קדימות וגישה לשכונה בימים בהם קיימים עומסי תנועה. כמו כן, ראש העירייה רז קינסטליך צפוי לכנס השבוע ישיבה דחופה יחד עם מהנדס התנועה, החברה לביטחון ונציגי ועד השכונה על מנת לבחון יחד פתרונות יצירתיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר