אחרי ל"ג בעומר בחב"ד ראשון לציון מתכננים פעילות בשבועות

משאיות השמחה, הרכבים והאופנועים, קהילת חב"ד מודיעה: "כדאי לעקוב אחרי הפרסומים השונים לקראת הפעילות שנקיים בחג השבועות"

פורסם בתאריך: 14.5.20 18:54

בל"ג בעומר יצאו משאיות שמחה של שליחי חב"ד, וסבבו ברחובות ראשון לציון. זאת, לאחר שהמועצה הדתית יזמה משאיות שמחה משלה עוד בערב החג, ביום שני בערב. אלא שגם היוזמות האלה הצליחו לעורר ויכוח בין החילונים לבין הדתיים בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השנה, בעקבות הגבלות הקורונה, החליפו משאיות השמחה את מקומן של תהלוכות החג המסורתית שהתקיימו בכל שנה בעיר. הרב שניאור גלוכובסקי, שליח חב"ד בשכונת הלאום וממארגני התהלוכה, מספר שהיוזמה נולדה לאחר שחשב על דרכים לשמח את ילדי העיר לאחר הסגר הממושך והאיסור על הדלקת מדורות בהנחיית משרד הבריאות. "הבאנו משאיות עם מוצגי יהדות, מוזיקה, שמחה ושיירת רכבים מקושטת", מספר גלוכובסקי, "בחלק מהשכונות, גייסנו לשיירה גם את קבוצת 'רוכבי ציון' שהגיעה עם עשרות אופנועי הארלי דווידסון ורכבי אספנות, והכל למטרה אחת: להביא את שמחת החג ולהרבות באהבת חינם, שזו סיסמת חב"ד".

אלא שהיו גם מי שחשבו אחרת על אירועי השמחה. בפוסט שעלה ברשת החברתית, נכתב כי "זו פנייה נרגשת לכל התושבים החילונים של העיר שהייתה פעם שפויה. העיר לוקחת תחת חסותה קמפיין חסר תקדים של המיסיונרים מטעם חב"ד שמפציצים אותנו בשירי משיח. כל מי שסובל מתבקש להפציץ את העירייה, עד שיתעשתו שם".

תושבים רבים יצאו בגנות הפוסט. אחת מהם היא שירלי שטרנבאום, תושבת קריית הלאום, שאומרת: "אנשים שוכחים שבכל שנה יש מדורות ורעש עד לשעות הקטנות של הלילה. ריח הפיח נמצא יומיים אחרי באוויר, רעש, המולה, מעשי וונדליזם. פתאום מפריעה משאית שעוברת מול ביתה של תושבת לדקה אחת? במקום לומר תודה על היוזמה וזו שנאת חינם נטו".

מחב"ד ראשון לציון נמסר בתגובה: "זה עשרות שנים שחב"ד מארגנת תהלוכות ענק בל"ג בעומר, שבהן משתתפים אלפי ילדים מכל שכבות הציבור בעיר. התהלוכות מפגינות את אחדות העם ואת החיבור של כולנו למסורת וזוכות להשתתפות אדירה של תושבי העיר".

"השנה, בשל הוראות משרד הבריאות האוסרות התקהלות, הבאנו את התהלוכה ושמחת החג עד הבית, בדרך חווייתית ויצירתית, העיקר להעניק לילדי העיר היקרים טעימה מאווירת ל"ג בעומר".

"מכל רחבי העיר מגיעות אלינו תגובות אוהדות, נלהבות ואסירות תודה, המבטאות את התחושות של הרוב המוחלט בעיר. אנו נמשיך לפעול למען חיבור ואחדות בין כלל חלקי העם, במאור פנים ובשמחה, כמסורת חב"ד, ומבקשים מתושבי העיר לעקוב אחרי הפרסומים השונים לקראת הפעילות שנקיים בחג השבועות הקרוב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משיח ברח

    חב״ד היא תנועה אנטי ציונית !!!
    אל תתפתו מה נחמדות שלהם !!
    רק חזרה בשאלה תביא גאולה למדינת ישראל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר