עצרת ערב יום השואה- צילום- אבי קקון

משבר הקורונה: טקסי יום השואה וזיכרון יתקיימו במתכונת מיוחדת

עיריית ראשון לציון תקיים טקסים ללא נוכחות קהל שישודרו לתושבים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 16.4.20 16:50

על רקע משבר הקורונה וצו הבריאות, טקסי טקסי השואה ויום הזכרון יתקיימו במתכונת אחרת. כאשר לא יתקיימו אירועים המוניים, אבל כל תושבי העיר יוכלו לצפות בשידור חי בטקסים.

את יום העצמאות יציינו אזרחי ישראל ותושבי ראשון לציון בבתים, כאשר את דגלים ייתלו בחלונות ובמרפסות. עוד לפני כן, טקסי ימי הזכרון המרכזיים יתקיימו על פי התוכנית המקורית, אבל ללא הקהל. עיריית ראשון לציון תשדר את הטקסים והם יעלו בדף הפייסבוק העירוני ובדף ראש העירייה, רז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתוך כך, טקס יום השואה והגבורה יתקיים במרחב האנדרטה לזכר השואה והגבורה ויועבר בשידור חי ביום שני הקרוב (20 באפריל) בשעה 19:00.

שבוע לאחר מכן, ביום ראשון (26 באפריל) יתקיים ערב "שרים לזכרם", ערב שירה למשפחות השכולות. האירוע ישודר בדף הפייסבוק העירוני בשעה 20:00 בערב.

למחרת (27 באפריל), בשעה 19:50, יתקיים טקס זיכרון עירוני מרכזי לחללי מערכות ישראל. ביום שלישי (28 באפריל) יתקיים טקס זיכרון לנפגעי פעולות האיבה על ידי אגף נוער וצעירים במינהל קהילה. הטקס זה ישודר בדף הפייסבוק בשעה 13:00.

"לצערנו, במציאות היום אנו נאלצים לוותר השנה על החגיגות ההמוניות בערב יום העצמאות" מסביר ראש העירייה רז קינסטליך, "אבל את טקסי ימי הזיכרון המרכזיים נקיים בדיוק כפי שהתכוונו. אולי ללא נוכחות פיזית של משתתפים, אבל ליבנו ותחושתנו יהיו עם ניצולי השואה והמשפחות השכולות. זה הייחוד והיופי שיש לנו בישראל, כולנו ערבים זה לזה ותומכים אחד בשני, גם ואולי דווקא, בעתות משבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר