מי אתם, הגברים שמשכפלים הודעות חיזור בזמן שאנחנו סגורות בבתים?

ימי הקורונה הביאו עמם לא רק זמן להרהר ולעשות חשבון נפש, אלא גם הרבה זמן פנוי לשיחות עם חברות שמגלות שקיבלו את אותן הודעות מאותם הגברים

פורסם בתאריך: 14.4.20 10:42

"איפה את גרה, בתי? את פשוט הורסת, נשבע, אולי את גרה פחות ממאה מטר ונוכל להיפגש".

כך כתב לי בהודעה פרטית גבר שנמנה עם חבריי בפייסבוק., אחד מיני רבים בימי הקורונה, כשכולם בבתים מחפשים ריגושים.

הקורונה אומנם הרסה את הכלכלה וגרמה לעולם לעשות חישוב מחדש, אבל היא לא הפכה את החוטאים למונוגמיים. כי עם כל הכבוד לאווירת סוף העולם, הצרכים והיצרים ממשיכים לבעוט וכמה אפשר להתנחם בפחמימות?


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעידן הווירטואלי הכל זמין גם בתוך הבתים: שיחות, צ'אטים, וואטסאפ וזום, אבל טבע האדם גובר על הטכנולוגיה ויש לא מעט גברים שמוכנים למות על קידוש הפגישה פייס טו פייס, לא לפני ששלחו 100 הודעות באותו הנוסח ל-100 נשים, כשלא פעם אותה הודעה מגיעה לנשים שנמצאות באותו המעגל.

זה משעשע, כשעל פניו, בחור שנראה כאופציה לא רעה מבחינת תעסוקה ונראות, נפסל לחלוטין על מיקבול הודעות עם החברות הכי טובות שלי, כי כמה אפשר להיות רדודים ולא משקיענים?

וזה גם המקום לנצל את ההזדמנות ולשאול אתכם, הגברים ההורמונליים שמשכפלים הודעות: האם נדרשים כישורים מיוחדים כדי להסתכל בפרופיל הפייסבוק שלי ובפרופיל הפייסבוק של אחת נוספת מתוך אלה שפלרטטתם איתן, כדי לגלות שאנחנו חברות? הרי בחיפוש הכי בסיסי בוודאי תמצאו גם תמונות משותפות, אז לפחות תנסו לכבוש בקלאסה, לא הודעה אליי וכמה דקות אותה הודעה לחברה שלי.

במקרה שלי אותו הבחור ששאל גם אותי האם אני נמצאת במרחק של 100 מטר ממנו, הוא טרח ושלח גם הודעה קולית שבה סיפר כמה הוא חיוני בימי הקורונה ולכן יכול להגיע מתי שרק ארצה. במקביל, הוא הסביר לחברה קרובה שלי שהוא מאמין כי ב"תקופת הקורונה" היא מקבלת לא מעט פניות אבל שהוא ישמח להכיר. לא ענינו וחשבנו שאולי בפעם הבאה שייפנה נשלח לו צילומי מסך של ההודעות.

או שאולי עדיף לשתוק. הרי העולם עצר מלכת, ונתן לנו להזדמנות לחשוב מה נכון להכניס לחיינו, מה להשאיר בחוץ, על מה להמר ועל מה לא לבזבז אנרגיות, כמו למשל ממחזרי ההודעות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ולכם גברברים יקרים, ששולחים הודעות רהוטות עם לבבות ומילים מגניבות והרבה רומנטיקה, שמספרים כמה שאתם מחפשים את האחת, תזכרו שימי הקורונה לא נתנו לנו רק זמן להרהר אלא גם זמן לדבר עם החברות. כן, אותן החברות שמקבלות את אותן ההודעות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר