עשרות דוחות חולקו בראשון לציון לתושבים שהפרו את צו הבריאות

67 דוחות על הפרת ההנחיות, בסכומים של 500 עד 3,000 שקל, נרשמו במהלך חג הפסח וסוף השבוע

פורסם בתאריך: 12.4.20 14:53

67 דוחות קורונה נרשמו במהלך חג הפסח וסוף השבוע, נגד תושבים מראשון לציון שהפרו את צו הבריאות. מדובר בקנסות בסכומים של בין 500 עד 3,000 שקל.

מאז החל משבר הקורונה פועלים בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון באופן, כדי לבצע פעולות אכיפה של צו הבריאות והצו לשעת חירום שעליו חתומה ממשלת ישראל. במסגרת האכיפה מפעילה החברה לביטחון בעיר עשרות סיורים ומציבה מחסומים יחד עם המשטרה. זאת, במקביל ל-1,500 המצלמות שפרוסות ברחבי העיר, ומאפשרות ביצוע סריקה של תמונות המועברות למוקד העירוני, שתוגבר בתצפיתנים. כמו כן, במסגרת פעולות האכיפה מפעילה החברה לביטחון רחפנים ברחבי העיר, המסייעים לכוחות הפיקוח והשיטור.

בחברה לביטחון מבהירים כי פעילות הפקחים נועדה לבצע מניעה והסברה, אולם במקרים שבהם האזרחים מסרבים להישמע לצו הבריאות ניתנים דוחות וקנסות. כמו, למשל, במקרה שבו בעל עסק לממכר פלאפל סירב לסגור את המקום והמשיך למכור ללקוחות. הוא המשיך להפעיל את המקום גם לאחר שהוגשו נגדו שתי דוחות וצו סגירה. דבר שהוביל למעצרו.

בסך הכל חולקו 67 דוחות קורונה במהלך חג הפסח וסוף השבוע נגד אזרחים שהפרו את צו הבריאות ברחבי העיר ראשון לציון. גם הבוקר פועלים עשרות צוותי פיקוח ברחבי העיר ובכלל זה בגנים, בפארקים ובחוף הים, על מנת למנוע התקהלויות ואכיפת התקנה החדשה המחייבת שימוש במסכת פנים במרחב הציבורי.

אכיפת ההגבלות נעשית במקביל למלחמה בפשיעה. הלילה (ראשון) נעצרו שלושה חשודים, בגיר ושני בני נוער, שעל פי החשד פרצו למחסן משקאות במרכז העיר. פקחי החברה לביטחון שהבחינו בשני נערים כשהם צועדים ובידיהם ארגזי בירה. הנערים התקשו להסביר מה מקור ארגזי הבירה, ולמקום הוזעקו שוטרי משטרת ראשון לציון. במהלך האירוע חשוד שלישי, חברם של השניים, הגיע למקום וניסה להפריע לפעילות השוטרים והפקחים ואף ניפץ בקבוק זכוכית על הכביש. השלושה נעצרו ובסריקות באזור נמצא כי מחסן משקאות נפרץ, כאשר על פי החשד נגנבו מתוכו ארגזי המשקאות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איילה

    אסור לשלם. כשביבי ליצמן ריבלין מפרים החוק ונותנים דוגמה אישית כשהם מחוקקים צריך לצאת בהפגנות ענק. נגד הסגר שמשפחת המלוכה צוחקת על העם בגדול.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר