בראשון לציון נלחמים בהשלכת הכפפות: קנס של 730 שקל למי שייתפס

בעקבות ריבוי תלונות על השלכת כפפות ומסכות במרחב הציבורי, הודיעו בחברה לביטחון על הגברת הפיקוח בנושא, והטלת דוחות וקנסות

פורסם בתאריך: 6.4.20 16:13

בעקבות תלונות של תושבים רבים על השלכת כפפות ומסכות במרחב הציבורי, הודיעה החברה לביטחון כי תתחיל לחלק דוחות: 730 שקל למי שייתפס זורק כפפות או מסכות.

הנחיות משרד הבריאות מחייבות כל אדם לצאת מביתו כשהוא מצויד במסכה וכפפות. אלא שבעקבות השימוש בכפפות עולות הטענות על השלכתן במרחב הציבורי. זאת, כאשר תושבים רבים מראשון לציון מתלוננים על כך במוקד העירוני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות התלונות החליטו בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון לפעול ביד קשה נגד התופעה והחל מאתמול (ראשון), והנחו את הפקחים לחלק דוחות לתושבים שיתפסו כשהם משליכים את אמצעי המיגון למרחב הציבורי, ולא לפחי אשפה.

הפקחים הונחו לסייר במהלך היום במרכולים ובחניות, ולהסביר לבעלי העסקים שעדיין פועלים להניח פחי אשפה בקרבת מקום, לצורך איסוף אמצעי המיגון שנעשה בהם שימוש. במקביל הונחו הפקחים לרשום דוח למי שיזרוק ברחוב או בגנים הציבורים על סך 730 שקל. כמו כן, מי שייתפס משליך כפפות בחדרי מדרגות או בכניסה לבניינים, מגרשי חניה של עסקים ועוד – יעמוד על 320 שקל.

 

"מדובר בהתנהגות מכוערת מצד כל מי שמשליך את אמצעי המיגון במרחב הציבורי", אומרים בחברה לביטחון ומוסיפים: "יש למעשה הזה השלכות של סיכון בריאותי שכן המסכות והכפפות לאחר שימוש מלאות בנגיפים וריריות וזה מסכן חיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סגן מראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, נמסר בתגובה: "בכפפות מגומי הווירוס נשאר הכי הרבה זמן, לכן מאוד חשוב לא לזרוק אותם בסביבה הציבורית אלא לפחי האשפה בלבד, חשוב שכולנו יחד נלחם בווירוס הקורונה. אני פונה לכל התושבים ומבקש לא לזרוק את  הכפפות והמסכות למען בריאות הציבור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בראשון רב האוכלוסיה חסרת תרבות חיות אדם מנקים את העיר כל הזמן והתושבים מלכלכים לא שומרים על הסביבה ובסופו התוצאה עיר מלוכלכת מרכז העיר מלאת חנויות יקרות פירות הכל על המדרכות כמו השווקים בסטיונרים העיריה לא מטפלת במראה הנוראי שלא מתאימה לעיר כמו בראשון ראשון זרוקה לטיפול עמוק הנקיון העיר ואת סה אפשר להשיג דרך הכיס קנסות בצורה אינטנסיבית , בשוויץ איש לא יחשוב ליזרוק עלה על המידרכה על הכביש האזרחים ישלמו קנסות כאלה שלא יחזרו על המעשה רק כך אפשר להשיג מרחב ציבורי נקי וגם יש צורך להורג את כל פחי האשפה שבמדרכות זה מקום לזוהמה כך אנשים יחזיקו את הפסולת שלהם בתיק שלהם ולא יצלמו אותו ונקנסו אותו זו הדרך

  2. אלי

    כל הכבוד לעירייה שלוקחת יוזמה כי זה באמת נראה מגעיל על המדרכות והמדשאות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר