סרטוני תלת מימד: טריפל די הדמיות בשיטה מנצחת ואמנותית לשיווק נדל"ן. בתמונה: קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)
סרטוני תלת מימד: טריפל די הדמיות בשיטה מנצחת ואמנותית לשיווק נדל"ן. בתמונה: קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)

סרטוני תלת מימד: טריפל די הדמיות בשיטה מנצחת ואמנותית

בתחום הנדל"ן קיים האתגר לשווק את הפרויקט טרם הוא עומד על תילו. בטריפל די הדמיות פיתחו סרטוני תלת מימד מרשימים וריאליסטים שינבו את העתיד את עבר הפרויקט המיוחל. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 6.4.20 15:52

כשנרצה להעביר מסר שיווקי חזותי בצורה ברורה ומדויקת, הדבר הנכון ביותר עבורנו יהיה להפיק סרטון קצר המדגים את הנכס אותו אנחנו משווקים, אך מה עושים כאשר הנכס עדיין לא קיים ואין מה לצלם?

כיום חברות רבות מתחום הבניה והאדריכלות מוצאות את הפתרון לבעיה בעזרת סרטונים הנעשים בטכנולוגיית תלת מימד. בעזרת סרטונים אלה ניתן להעביר מסרים שיווקיים חד משמעיים, גם במצבים בהם הבניין עדיין נמצאת בשלב התכנונים והנכס קיים רק על הנייר.

חברת ״טריפל די הדמיות״ מהחברות הוותיקות בתחום הדמיות התלת מימד מונה כיום כ-40 עובדים, כולם מגיעים מתחום התלת מימד ונושאים עימם עשרות שנות ניסיון. החברה שהוקמה לפני מספר שנים, התברגה ומיצבה עצמה כאחת החברות המובילות בישראל ליצירת הדמיות וסרטוני תלת מימד, כשהחזון שלה הוא להנגיש את הטכנולוגיה עבור חברות ענק ואנשים פרטיים כאחד.

״סרטוני תלת מימד מהווים כיום את אחד מכלי השיווק העוצמתיים ביותר העומדים לרשותם של יזמים ואדריכלי פנים״, מסביר סטס. ״היכולת להתגבר על המכשול הגדול ביותר בתחום – מכירת דירה בבניין שעדיין לא קיים, עוזרת ליזמים רבים לקצר זמנים ולסגור מכירות גם לפני שתהליך הבנייה החל״.

״טריפל די הדמיות״ שנכנסה לשוק לפני מספר שנים הספיקה לעשות מרחק של קילומטרים בפרק זמן קצר והיא נחשבת כיום לאחת החברות המובילות בתחום, עם מוצר ברמה הגבוהה ביותר שקיים בשוק ובמחירים שאפילו המתחרים לא מצליחים להשתוות אליהם.

הדמיה אדריכלית מסעדה ונוף עוצר נשימה בארהב (צילום טריפל די הדמיות)

הדמיה אדריכלית מסעדה ונוף עוצר נשימה בארהב (צילום טריפל די הדמיות)

החברה שמורכבת מאנשי מקצוע שנבחרו בפינצטה, מתמחה ביצירת סרטוני תלת מימד ריאליסטיים המציעים ערך אדיר לכל יזם המבקש לשווק את הנכס שלו עוד בטרם הנכס מוכן למכירה.

בין אם אתם מבקשים לשווק פרויקט נדל״ני חדש ורוצים לתת ללקוחותיכם טעימה מחוויית הדיור שהם עתידים לקבל, ובין אם אתם מפתחים מכונה וברצונכם להדגים כיצד ניתן להשתמש בה, בעזרת סרטוני תלת מימד תוכלו להמחיש בצורה הטובה ביותר כיצד ייראה ״המוצר הסופי״ אותו אתם משווקים ובאיזה אופן ישתלב בחיי לקוחותיכם.

הסרטונים הריאליסטים אותם יוצרת ״טריפל די הדמיות״ עוזרים לגשר על הפער בין מה שקיים ואפשר להראות ללקוח לבין מה שעדיין נמצא בשלב התכנון בלבד. בעוד יזמים רבים משתמשים בתיאורים מילוליים ובנתונים טכניים מסובכים בשביל להסביר כיצד תראה הדירה אותה הם מנסים למכור, השימוש בסרטוני תלת מימד מייתר חלק ניכר מהעבודה הקשה ועושה הרבה מעבודת המכירה בעצמו.

רוב האנשים נוטים ללכת לאיבוד בזמן שמציגים להם נתונים מורכבים, המחשבות נודדות למקומות אחרים ורמת הקשב יורדת. בעזרת סרטוני תלת מימד ניתן להשאיר את הלקוח ברמת קשב גבוהה, למגנט אותו למסך ולהבטיח שיבין את העסקה המוצעת לו. במקום להנהן בהסכמה ולהגיד שהבין במה מדובר למרות שלא תמיד הדבר נכון, תוכלו להיות בטוחים שהוא אתכם על אותו הגל ומתקדם אל עבר סגירת עסקה מוצלחת.

סרטוני תלת מימד משמשים כיום ככלי שיווקי אדיר עבור יזמים, אדריכלים ומעצבי פנים שרוצים לתת ללקוחותיהם הצצה למקום אליו יכנסו בעתיד. אם אתם מחפשים דרך להרשים את הלקוחות ולסחוף אותם מרגליהם תוכלו ליצור קשר עם ״טריפל די הדמיות״ שיצרו לכם סרטון תלת מימד ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר שלא תצטרכו לשקול פעמיים.

 

כתובת: ילין מור נתן 6, תל אביב

טלפון: 03-7174356

מייל: [email protected]

שעות פעילות:

א'-ה' 08:00-18:00

יום ו' 9:30 -15:30

לינקים: אתר | פינטרסט | יוטיוב | אינסטגרם | פייסבוק | לינדקין | טוויטר

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארהב (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארהב (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר