בדקנו: כמה תשלמו על צהרונים בראשון לציון?

ההנחות, השעות וההטבות. מה יקרה בכ-200 הצהרונים הפועלים בראשון לציון

פורסם בתאריך: 6.8.17 16:10

בשנת הלימודים הקרובה ייפתחו כ-200 צהרונים לילדי גן בכל רחבי ראשון לציון. צהרוני גני הילדים יפעלו במתכונת המוכרת של החברה העירונית אך במחיר חדש וזאת לאור החלטת העירייה להעניק הנחה של 100 שקלים בחודש לכל ילד החל מספטמבר 2017.

התעריף החדש יעמוד על 875 שקלים במקום 975 שקלים לצהרון עד השעה 16:30 ו-975 שקלים עד השעה 17:00. בצהרון תהיה מפעילת צהרון וסייעת לכל קבוצה, הילדים יקבלו ארוחת צהריים חמה ומזינה ויתקיימו שתי פעילויות העשרה בשבוע. כמו כן, תתקיים פעילות בימי חופשה במהלך שנת הלימודים (כ-14 ימים) וזאת על פי הנחיית משרד החינוך.

באשר לתלמידים הלומדים בכיתות א' ו-ב', עיריית ראשון לציון שמחה לבשר על הצטרפות לתכנית "ניצנים" במטרה להקל על ההורים ולאפשר להם לקבל סבסוד מהמדינה על סך 200 שקלים לילד לחודש. ההצטרפות לתכנית מבטיחה את השמירה על איכות הצהרונים ואף מעניקה ערך מוסף באמצעות תכני העשרה ותמיכה לימודית, כמו גם מערכת בקרה ופיקוח של משרד החינוך. המחיר לילד יעמוד על 735 שקלים עד השעה 17:00.

מדובר בתכנית כלל ארצית שגובשה על ידי משרד האוצר, משרד החינוך ומרכז השלטון המקומי במטרה להרחיב סבסוד בצהרונים בתום יום הלימודים לגילאי 3-8 בגני הילדים ובכיתות א' – ב'. המדינה מסבסדת את התשלום בגין הצהרונים באופן דיפרנציאלי כך שסיוע גדול יותר ניתן למשפחות הגרות ביישובים חלשים. העיר ראשון לציון מדורגת באשכול 7 ועל כן הורים בעיר יהיו זכאים לסבסוד רק בכיתות א'-ב' ולא בגני הילדים וכיתות ג' ומעלה.

בבתי הספר ייפתחו מסגרות גם לילדי הגנים בחטיבות הצעירות וכיתות ג' ומעלה- שאינם בתוכנית ניצנים. המחיר לילדי כיתות ג' ומעלה יעמוד על 935 שקלים עד השעה 17:00. המחיר לילדי גן וחטיבה צעירה יעמוד כאמור על 875 שקלים עד השעה 16:30 ו-975 שקלים עד השעה 17:00.

ראש העירייה, דב צור, אמר כי: "ההנחה לילדי הגנים מתאפשרת בזכות הצמיחה הכלכלית של העיר, שמושכת אליה עוד ועוד חברות ועסקים. הצמיחה הזו מוסיפה כסף לקופה העירונית ומאפשרת לנו להשקיע יותר בילדים ובמשפחות הקורסות תחת הנטל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר