מי עומד מאחורי שכפול כרטיסי האשראי בשיכון המזרח?

תושבים מראשון לציון הופתעו לגלות שאלפי שקלים נמשכו מחשבון הבנק שלהם. נסיבות המקרה עדיין אינן ברורות

פורסם בתאריך: 1.8.17 15:06

בשבוע האחרון תושבים ממזרח ראשון לציון אשר נוהגים כדרך קבע למשוך כסף בכספומט החיצוני שצמוד לחניה בסמוך למגדלי העיר בשיכון המזרח (שדרות יעקב 50) – הופתעו לשמוע את תושב השכונה מדווח על עוקץ של אלפי שקלים מחשבון הבנק שלו. לדבריו, המקרה התרחש ככל הנראה בשל העתקת פרטי האשראי שלו מאותו הכספומט.

מיד עם הישמע הבשורה מפיו של תושב השכונה, כפיר גולן בן 38, פעל מה שנראה כעוקץ מתוכנן היטב שפגע בתושבים נוספים: "קיבלתי היום טלפון ממחלקת בטחון של ישראכרט לגבי משיכות של ששת אלפים שקלים שנמשכו מחשבון הבנק, הנציג אמר שכרטיס האשראי שוכפל וזויף", סיפר גולן והוסיף: " זה קרה לעוד כחמישה אנשים, אשתי ראתה מישהו מכניס מספר רב של כרטיסי אשראי לכספומט".

מפלס החרדה אצל אלו אשר נוהגים למשוך מדי יום כספים מהכספומט במקום ממשיך לעלות, אך לא ברורה עדיין כיצד התבצעה ה"עקיצה". על נסיבות המקרה מצד הבנק, ציין גולן: "הם לא יודעים בדיוק איך זויף הכרטיס הם לא ראו מצלמה במקום אבל אמרו שהיו עוד תלונות על משיכות לא רצויות". עוד הוסיף גולן: "מילאתי טפסים של האירוע תוך שבוע שבוע וחצי יזוכה החשבון".

אומנם לא ניתן להבין בבירור האם באמת היה מכשיר לזיוף כרטיסי האשראי בכספומט המצוין אך מדבריו של התושב שהופתע לגלות שמחשבונו נמשכו אלפי שקלים קיימת סבירות גבוהה כי המכשיר היה נייד.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר