צילום: tommaso79 / shutterstock.com

בעקבות המצב: הקלות בהסדרי החניה ורישום לחטיבות הביניים במייל

בעיריית ראשון לציון ממשיכים במתן הקלות לתושבים בעקבות משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 19.3.20 19:35

עיריית ראשון לציון ממשיכה בצעדים שנועדו להקל על התושבים שנמצאים בביתם על רקע משבר הקורונה.

הערב (חמישי) הודיעה העירייה על הקלות בהסדרי החניה ובמקביל על שינוי באופן הרישום לחטיבות הביניים.

במסגרת ההקלות בהסדרי החניה יוכלו התושבים להחנות בחניות המיועדות להורדה והעלאת נוסעים בסמוך למוסדות חינוך, גם בשעות בהן מוגדר כי החניה אסורה. כמו כן, חנייה בחניונים עירוניים תחויב על בסיס יומי ולא שעתי – כדי להפחית בעלויות החניה. השמעות תושבים שיחנו בחניונים עירוניים ישלמו שישה שקלים עבור 24 שעות של חניה. כמו כן, תתאפשר חניה במתקנים עירוניים, שאינם מאוכלסים בעובדים בשל מצב החירום ובכפוף לאילוצי בטיחות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בנוסף, הודיעה עיריית ראשון לציון כי על אף השבתת בתי הספר, במינהל החינוך בעיריית ראשון לציון נערכים להרשמת תלמידי כיתות ו' לחטיבות הביניים בשנת הלימודים הבאה – תשפ"א. בעירייה מדגישים כי הרישום ייעשה השנה באמצעות המייל או פקס וכי אין כל צורך להגיע פיזית לבית הספר.

במידה שישנם הורים שאינם מעוניינים בבית הספר אליו הם משויכים, ניתן להגיש בקשת ההעברה בין התאריכים  18.4 – 22.3  באתר העירוני, כאן. בעירייה מציינים  כי הבקשה תתקבל רק לאחר ביצוע רישום לחטיבה אליה הילדים משויכים. לפרטים נוספים ובירורים, יש ליצור קשר עם המוקד העירוני 106.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה, רז קינסטליך, שנמצא בבידוד מסר: "בימים אלו כולנו נמצאים באי ודאות לגבי החזרה לשגרה. יחד עם זאת, ובמקביל לפעילות שלנו במתכונת חירום, אנחנו נערכים לשנת הלימודים הקרובה ומאפשרים רישום מקוון על מנת להימנע מהצורך לצאת החוצה. כולי תקווה שנחזור לשגרה בהקדם".

עוד מסר קינסטליך כי "אנו נמצאים בתקופה רגישה ומורכת עבור כולנו, כל דבר שיכול לסייע ולהקל על התושבים אנו נשתדל לקדם במסגרת החוק. אני חוזר על בקשתי, מי שלא חייב שלא ייצא מהבית. חשוב שכולנו נישמע להנחיות ולהוראות ויחד נעבור את התקופה הזאת בבטחה".

סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, עו"ד ליאל אבן-זהר, מסרה: "על מנת שהורים לא יצטרכו לצאת מהבית, מנהל החינוך יעניק שירות מקוון וטלפוני לכל ההורים הנדרשים לרישום תלמידים לחטיבה העליונה ולחטיבת הביניים. אנו עומדים לשירותכם תוך הערכות למצב החירום הנוכחי ומתן פתרונות לכל מי שיידרש לכך. תודות רבות לעובדים המסורים של העירייה בכלל ומינהל החינוך בפרט, ואיחולי בריאות לתושבי העיר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר