יום האישה הבינלאומי
צילום אילוסטרציה: Shutterstock.com / KieferPix

יום האישה הבינלאומי 2020: עיריית ראשון לציון מציגה חודש שלם לנשים

בראשון לציון מציינים את חודש האישה עם מגוון אירועים, פעילויות, סדנאות, הרצאות וכנסים

פורסם בתאריך: 8.3.20 17:11

לרגל יום האישה הבינלאומי שמצוין היום (ראשון) בעיריית ראשון לציון מקיימים לאורך כל החודש מגוון אירועים, פעילויות, סדנאות, הרצאות וכנסים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראשון לציון היא העיר השנייה בישראל בקרב הערים הגדולות בדירוג הערים שבהן מספר הנשים במועצה ובתפקידים בכירים הוא הגבוה ביותר, כך עולה מנתונים שהתפרסמו לרגל יום האישה הבינלאומי. בעיריית ראשון לציון מציינים כי הם פועלים כדי לקדם לשוויון זכויות בין שני המינים ולשוויון מגדרי, ובמהלך החודש הקרוב יתקיימו עשרות שיעורים פתוחים, מפגשים ואירועים, ביניהם פעילויות להעצמה נשית, הרצאות לזכויות נשים, פסטיבל המוקדש לנשים שבו תשתתף השחקנית גילה אלמגור, מופעי סטנד-אפ לנשים, הרצאות לאורח חיים בריא לנשים, מפגשים בנושא גיל המעבר, הריון ולידה, ועוד מגוון של הרצאות, אירועים ופעילויות הקשורות כולן לתחום קידום האישה.

בסוף החודש תיערך ישיבה חגיגית של הוועדה לקידום מעמד הנשים שתתקיים בבניין העירייה. מטרתו של חודש האירועים המוקדשים לנשים, הוא לחשוף עולמות תוכן לנשות העיר ולהעצים אותם.

ראש העירייה רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון מובילה את קידומן של נשים בכל התחומים ומחזקת את השוויון המגדרי. אחוז חברות המועצה בעיר הוא אחד מהגבוהים בישראל. ראשון לציון תמשיך להוות דוגמה לקידום מעמד הנשים והשוויון המגדרי בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סגנית וממלאת מקום ראש העירייה, ליאל אבן זהר: ״שוויון הוא דבר בסיסי. כל אדם באשר הוא, אישה או גבר, נערה או נער, צריכים לדעת שהיא או הוא אינם מופלים לרעה בגלל מגדרם. כממלאת מקום הראשונה של ראש העירייה ומנכ"לית לשעבר של עמותת כוח נשים לקידום נשים בישראל, אני גאה להמשיך את ההיסטוריה והמסורת משחר ימי המושבה של ראשון לציון, נשים חזקות בתפקידים בכירים שפועלות עבור הציבור. בעיריית ראשון לציון יש היום מעל 50% נושאות תפקידים סטטוטוריים, קיימת עלייה בכמות חברות המועצה והדירקטוריות. אנחנו מתקרבות ומתקרבים לשוויון המיוחל, שטוב לכולן וכולם. יום אישה שמח לראשון לציון וישראל".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר