צבע אחיד-אאוט: העירייה תעטוף את כל גדרות גני הילדים באיורים צבעוניים

ילדים, דשא, מסרים חיוביים והרבה מאוד צבעים. עיריית ראשון לציון תעטוף את כל גדרות גני הילדים באיורים צבעוניים ומשמחים בתהליך שיימשך שלוש שנים

פורסם בתאריך: 1.3.20 13:10

הצבע האחיד של עיטוף גני הילדים בראשון לציון יוחלף, ובמקומו יותקן על גדרות גני הילדים עיטוף צבעוני במיוחד שמציג ילדים, דשא, שמיים, פרחים, מסרים חיוביים ועוד. מדובר במהלך שמוביל מינהל שפ"ע בעירייה, שיימשך שלוש שנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בחירת העיטוף נעשתה בשיתוף הציבור. העירייה הציגה מספר דוגמאות בדף הפייסבוק העירוני והדוגמא האהובה ביותר על ידי הגולשים נבחרה. מחקר שנערך באוניברסיטת טקסס מצא שלצבעים יש השפעה על מצב הרוח והתפוקה. ירוק, למשל, מקושר לטבע ולכן הוא מרגיע. לכחול יש אפקט מרגיע ואף הוא מקושר עם טבע ושמים כחולים. צהוב מייצר אווירה שמחה, חיובית וחברותית, ועוד.

ראש העירייה רז קינסטליך: "אני מאמין שהנראות של גן הילדים בבוקר תתרום למצב הרוח של הילדים, תעלה חיוך על שפתם ותפתח את הבוקר בדרך נעימה ומשמחת".

סגן ראש העירייה המחזיק את תיק שפ"ע ושקידם את הפרויקט, אבי חיים, אמר: "אני נרגש להציג פרויקט חדש ומיוחד שייתן ליקרים לנו מכל להגיע בכל בוקר לגן כשהם מלאים באושר, תחושה נעימה ושמחה. כחלק ממדיניות ראש העירייה רז קינסטליך לשיתוף ציבור, אתם ההורים קבעתם איך תראה הכניסה לגן הילדים של ילדיכם".

פרויקט זה מצטרף לתוכנית חדשה שמובילה העירייה בגני הילדים ובבתי הספר, המבקשת לפתוח את יום הלימודים באווירה נעימה ורגועה. במסגרת התוכנית שעת השח"ר (שגרת בוקר חינוכית ראשון), נפתח הבוקר במוסדות החינוך בפעילויות שונות למשך רבע שעה, למשל: שיר, סיפור, ארוחת בוקר בריאה, צעידת בוקר, דמיון מודרך, שיח קבוצתי, הצגת פרויקטים ונושאים אישיים של התלמידים, תרגול יוגה, התעמלות בוקר, תרפיה, שיח על רגשות, שיח באנגלית, ריקוד ועוד.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר