טנג'נט מעגל נשים ראשון לציון
טנג'נט מעגל נשים

הערב: אירוע ההתרמה השנתי של מעגל נשים בראשון לציון עם צביקה הדר

התושבים מוזמנים לערב ההתרמה השנתי של מעגל נשים טנג'נט: "הכסף שנתרם נועד לשמח אנשים. בואו להיות חלק מזה"

פורסם בתאריך: 18.2.20 13:45

גם השנה, ייערך ערב ההתרמה השנתי של "טנג'נט מעגל נשים", שפועלות למען הקהילה בראשון לציון. האירוע בכיכובו של צביקה הדר יתקיים הערב (שלישי) בשמונה בערב בהיכל התרבות ראשון לציון, תושבי העיר מוזמנים לרכוש כרטיסים. "הכסף שנתרם נועד לשמח אנשים. בואו להיות גם חלק מזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


טנג'נט מעגל נשים הוא ארגון התנדבותי בינלאומי של נשים שעוסקות בעשייה למען החברה. במעגל נשים בראשון לציון יש 32 נשים פעילות בארגון בהתנדבות מלאה, שבמהלך כל השנה פעילות בקהילה בפרויקטים שונים. כדי להמשיך בפעילות, בכל שנה הן עורכות ערב התרמה ומזמינות את תושבי ראשון לציון לרכוש כרטיסים ולמלא את האולם, כדי שיוכלו באמצעות התרומות, להמשיך ולסייע.

מירב ביביש גינת, תושבת ראשון לציון ויו"ר מעגל נשים, מספרת בהתרגשות על הרצון לעזור ולתרום לכל שכבות האוכלוסייה ועל הפעילויות הרבות שמתקיימות בעיר, שאותן היא מכנה כ"קסם".

"כשילד ממשפחה מעוטת יכולת, זוכה לבקר לראשונה בחייו בים, בקולנוע או בגן החיות, אנו יודעות שהשגנו את המטרה", היא אומרת ומסבירה שהדבר נעשה באמצעות חונכים מפרויקט "אח בקהילה", שמלווים את הילדים באופן אישי כמו אח גדול.

"כשנערות שהוצאו מהבית בצו בית משפט, שעבורן לחיות משמעו לסבול, ופתאום, מעיזות לשאוף לעתיד טוב יותר  – זה קסם", מוסיפה מירב. "והקסם הזה קורה, בין היתר, בזכות הלהטוטים של הנשים שלנו, שתומכות ומלוות את הנערות במשך שנים, בשיחות, באירוח, בסדנאות, בטיולים ובעיקר באוזן קשבת ובתשומת לב לצרכים הקטנים והגדולים, בפרויקט 'בית הקשת'".

"כששורדי שואה ותשושי נפש, צוחקים מכל הלב – זה קסם, והוא מתרחש כל פעם מחדש במסיבות שאנחנו מארגנות עבורם בחגים. כשמשאלותיהם האחרונות של חולים סופניים בהוספיס מתגשמות, ואז לכמה רגעים, המחלה נשכחת, הכאב מתעמעם, וחיוך של הנאה ונחת מתפשט על פניהם העייפות, זה כבר לא סתם קסם, זה נס של ממש", אומרת מירב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"יש עוד הרבה פעילויות. אנחנו עורכים חגיגות בר ובת מצווה, מחלקות ארגזי מזון בחגים למשפחות נזקקות, פועלות עם נכים באקי"ם ועם נשים בודדות בקהילה ועוד", מתארת מירב ומזמינה את כל תושבי ראשון לציון להגיע לאירוע ההתרמה הערב, "אנחנו רוצות להמשיך לסייע וכל הכסף מהתרומות  הולך לשמח אנשים ולדברים טובים, בואו תהיו חלק מזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר