אלכוהול לחתונה במרכז. קרדיט: דוקטור דרינק
אלכוהול לחתונה במרכז. קרדיט: דוקטור דרינק

אלכוהול לחתונה במרכז: הכירו את חברת דוקטור דרינק

פורסם בתאריך: 16.2.20 14:38

אם יש דבר שמרים את האווירה ומחיה כל מסיבה, גם את הגרועות ביותר, הרי שזה אלכוהול. היינו רוצים להגיד שאפשר לעשות כיף גם בלי זה, אבל אם נהיה כנים, יש סיבה מדוע בכל אירוע, חגיגה או חתונה תמיד יש בר עם כמה ברמנים שמתרוצצים מצד לצד.

את האחריות על הרמת האווירה והמצב רוח, לקחה על עצמה החנות ״דוקטור דרינק״, המתמחה בממכר של כל סוגי האלכוהול הכשר למיניהם, החל מבירות קלילות, דרך משקאות חריפים ועד מבחר עצום של יינות בוטיק ישראליים.

החנות שהוקמה בשלהי 2011 החלה את דרכה כחנות סיטונאית, ומשראו הבעלים כי ישנם לקוחות שמחפשים את חוויית הקנייה, פתחו את החנות הקמעונאית הראשונה ברחובות. כיום, מנהלים את המקום רמי אבוחצירא ושי בוסקילה שדואגים לעזור ולייעץ לכל מי שמחפש אלכוהול בסיטונאות במחיר טוב או לכאלה שפשוט רוצים איזה בקבוק שיהיה להם בבית וינחם אותם בזמנים קשים.

״באים אלינו הרבה מאוד אנשים שמחפשים לקנות סחורה לברים שהם מנהלים או לאירועים שהם עורכים, יש לנו מלא לקוחות שחוזרים אלינו פעם אחר פעם כי אנחנו תמיד דואגים לתת חווית קניה נעימה ומקצועית״, משתף רמי.

״אחרי שראינו שיש לנו לקוחות שחוזרים פעם אחר פעם רצינו לתת להם גם משהו קטן בחזרה כאות להערכה ולכן יצרנו מועדון לקוחות שדרכו אנחנו מעניקים לחברי המועדון הטבות שונות״.

אז מה תקנה לכם חברות במועדון הלקוחות של ״דוקטור דרינק״? אם אתם חובבי הטיפה המרה ואוהבים לנסות משקאות חדשים מפעם לפעם, תוכלו לקבל עדכונים על הטבות שונות בכל פעם שהחנות יוצאת במבצע. ואם זה לא מספיק, תשמחו וודאי לשמוע שהחנות מארגנת כל כמה זמן ערבי טעימות של יין, וויסקי וסוגי אלכוהול שונים.

הערבים אותם מארגנת החנות מושלמים עבור כל מי שרוצה לברוח קצת משגרת היום יום המשעממת ומחפש בילוי שובר שיגרה שיכניס קצת פלפל לחייו. במהלך אותם ערבים מגיעים למקום דמויות מפתח מתעשיית האלכוהול הישראלית ולעיתים אף שגרירים מחברות אלכוהול בינלאומיות גדולות. האלכוהול זורם בכמויות, אוכל מעולה מוגש ברוחב יד והאווירה האלגנטית הופכים כל ערב במקום להצגה שאסור לפספס.

ההרצאות והסדנאות אליהם תגיעו מועברים בחדר צדדי מיוחד שכולו מדבר אהבה לעולם האלכוהול. החדר מעוצב בצורה אינטימית ונוחה כדי לארח את כל משתתפי הסדנא ולהעניק להם חוויה יוצאת דופן. נוסף על כך, אם תרצו לשכור את החדר לפגישה עסקית או בשביל ערב עם חברים ומשפחה שבו תיהנו מאלכוהול שיישפך כמו מים, תוכלו לדבר עם הנהלת המקום שתשמח להכין לכם את החדר לכל אירוע שתבחרו.

אם לעומת זאת אתם מעדיפים לשתות את האלכוהול בבית השקט והנוח שלכם, תוכלו להתייעץ עם צוות החנות על איזה מבקבוקי היין הכי שווה להביא לערב עם חבר או חברה או אפילו לארוחת שבת. החנות מתמחה בכל סוגי היינות ומחזיקה מבחר עצום של יינות מכל העולם לצד מבחר של יינות בוטיק ישראליים שיחברו אתכם בקו ישיר למהפכת היין שמתחוללת בשנים האחרונות במדינתנו הקטנה.

מבחר גדול של אלכוהול, סיגרים מכל הסוגים, שירות טוב ואווירה נעימה, הפכו את ״דוקטור דרינק״ לאחת החנויות המומלצות ביותר באזור רחובות. רגע לפני שאתם מזמינים אלכוהול לאירוע חגיגי, תוכלו לקפוץ לחנות ולהתייעץ על כמות האלכוהול המתאימה לכל אירוע.

למקרה שערכתם אירוע ונשארו לכם מספר בקבוקים סגורים, תשמחו לשמוע שתמיד אפשר להחזיר את הבקבוקים לחנות ולקבל החזר מלא, למרות שאם תשאלו אותנו, אין שום סיבה שלא תתפסו איזה חבר או חברה טובים ותסיימו את הבקבוקים בעצמכם עד לטיפה האחרונה. לחיים!.

כתובת: מוטי קינד, 10, רחובות

טלפון: 08-9108666

שעות פעילות:

א-ד: 21:00-09:00

ה: 22:00-09:00

ו:14:30-08:30

פייסבוק


"אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!"


 


כתבה שיווקית 


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר