יום האהבה ולנטיין דיי
צילום אילוסטרציה: Mikhail_Kayl / shutterstock.com

שוקולד חושני וארוחות רומנטיות: חוגגים ולנטיין בראשון לציון

חוגגים את יום האהבה? הארוחות, הקינוחים והקוקטליים ליד הבית

פורסם בתאריך: 13.2.20 17:48

לכבוד ולנטיין דיי, במסעדות ובבתי הקפה בראשון לציון ובערים השכנות, פותחים את יום האהבה החל מהערב (חמישי) בחגיגות שיימשכו גם מחר, עם תפריטים מיוחדים של ארוחות זוגיות באווירה רומנטית, עוגות לב והמון שוקולד חושני ומעורר.

רולדין משיקה עוגות לב רומנטיות לאוהבים בצורת לב. העוגות מעוצבות ורומנטיות והן מתנה מתוקה ומפנקת לבן/בת הזוג. בין העוגות עוגת "מון שרי" – שכבות של מוס שוקולד מריר, ביסקוויט שוקולד בציפוי גלאסז' אמרנה, בכל סניפי רולדין ברחבי הארץ.

 

במסעדת שגב אקספרס, השף שגב משה מציג תפריט ספיישל עם מנות כמו פטה כבד אווז ברוטב דובדבני אמרנה, בריוש קלוי, אנדיב סגול ובצלי פנינה מקורמלים או סוכריות פסטה עבודת יד במילוי גבינות עשירות, ברוטב חמאת מרווה, שאטה, צנוברים וירקות ואפילו פילה לברק בגריל מונח על בטטות צלויות ברוטב חלב קוקוס, פטריות פורטבלו, בצלי שאלוט מוגש עם אפונת שלג ועוד.

 

בסוהו בראשון לציון מציעים קומבינציית סושי מיוחדת וצבעונית ליום האהבה, על רקע בלונים ורודים ואדומים שהוצבו ברחבי המסעדה, בליווי מוסיקה רומנטית של שירי אהבה. בגזרה הקולינרית מציעים קוקטייל מיוחד וקומבינציה סושי בשילוב צבעים ורודים.

 

במסעדת FRAME CHEF & SUSHI BAR יוצאים עם תפריט ספיישלים של פיוז'ן אסיאתי שכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, לצד צ'ייסרים. יוצעו שלוש ארוחות לבחירה: פלטת דגים ופירות ים זוגית; קומבינציית סושי שף זוגית; ארוחה זוגית של מיקס בשרים מהגריל.

 

בבלאק בר אנד בורגר מציעים ארוחת שישי לזוגות. על כל הזמנת שתי מנות המבורגר של בלאק ניתן יהיה לבחור שתי תוספות על חשבון הבית, מתוך שלל התוספות המוצעות בתפריט.

ברשת מקס ברנר חוגגים את יום האהבה עם מנות שרינג עם שוקולד כמרכיב עיקרי ומעורר. בנוסף, בסוף הארוחה כל זוג יקבל מתנה – מארז פחית לב מעוצבת עם קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי. יש להזמין מקום מראש.

 

ברשת BBB  יוגשו שני קינוחים מתוקים של פרופיטרולים במילוי קרם פטיסייר, מוגשים עם גלידה בטעם וניל, קרמבל דקואז ורוטב קרמל ופונדנט ענק – עוגת שוקולד ענקית המוגשת עם שלושה כדורי גלידה בטעם וניל, קרמבל דקואז ורוטב שוקולד. בנוסף, יגישו לכל הזוגות שני קוקטיילים חמים ורומנטיים: וויסקי סיידר – קוקטייל חורפי וחמים על בסיס וויסקי וסיידר תפוחים, מוגש עם קוביות תפוחי עץ, ג'ינג'ר ומתיקות של סילאן סינגרייה חמה.

 

מסעדת סילו בחולון מציעה תפריט ספיישל של השף טל כהן, שכולל מנות בנוסח איטלקי ים תיכוני כמו ניוקי פריך עם קוביות סלמון, קרם שמנת, פלפלים אדומים, פקאנים מסוכרים ועלי אורוגולה טריים או ארטישוקים בטמפורה מטוגנים בשמן עמוק ומונחים על קרם ארטישוק ירושלמי. וכמובן גם קינוחים מיוחדים ליום האהבה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר