"בראשון לציון לא יהיה ילד ללא תחפושת": הפנינג התחפושות חוזר

הפעילים החברתים בעיר דואגים גם השנה שלכל ילד תהיה תחפושת: כך תוכלו לסייע

פורסם בתאריך: 27.1.20 11:44

ביום שלישי הבא, החל משעה 16:30 יתקיים במרכז הקהילתי כרמים בראשון לציון הפנינג תחפושות שהכניסה אליו תהיה חופשית. זאת במסגרת יוזמה חברתית שסחפה את העיר בשנים קודמות, שמטרתה לוודא כי "בראשון לציון לא יהיה ילד ללא תחפושת או שולחן פסח ללא אוכל", כך לדברי המארגנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במסגרת יוזמה זו, מתקיים בימים אלו איסוף תחפושות ברחבי העיר. התחפושות שיאספו יימכרו במחירים סמליים בהפנינג ענק וססגוני שייערך ביום שלישי הבא, אליו צפויים להגיע אלפי תושבים. הכסף שיגויס באירוע זה ישמש לרכישת תווי קנייה ברשתות המזון עבור משפחות מעוטות יכולות המתגוררות בעיר לקראת חג הפסח.

כוכבי ילדים כמו הילה הכל יכולה, מג'יק מן, אדמימו וזיו ילד הקריוקי יופיעו בהתנדבות בהפנינג, וגם אגם הפקות לאומנים ייקחו חלק באירוע. כמו כן, במתחם יהיו מתנפחים לילדים, דוכני מזון ועמדות איפור וצמות.

ההפנינג מתקיים בשיתוף החברה העירונית בראשות אלי פולק, שהעמידה לטובת הפעילות את המרכז הקהילתי "כרמים" בו התקיים האירוע גם בשנים קודמות. בשנה שעברה נאספו ונמכרו כ-600 תחפושת ובסופו של דבר נאספו כ-10,000 שקלים שהועברו לצורך רכישת סלי מזון בפסח.

הפעילה החברתית שמובילה את היוזמה, מירב כספי וקנין, אומרת: "מחמם את הלב לראות את תרומות התושבים ולצדם גם את ההתגייסות של כוכבי הילדים, המפעילים ובעלי המקצוע. בחברה העירונית גם השנה מסייעים לי להגשים את החלום שכולו אהבת חינם".

מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק בירך על המשך המסורת וציין שהפעילות במרכזים הקהילתיים הופכת להיות חגיגה עירונית שבה כולם שותפים.

חברת המועצה קרן דנה ג'דה, שמלווה את המיזם, הוסיפה: "יש לנו הזדמנות לשמח גם השנה מאות מילדי העיר לקראת חג הפורים הזה. אני מודה למירב על הפרויקט, אני פה לצדה גם בשנה השישית".

אם יש לכם תחפושות שאינכם משתמשים בהן השנה, אתם מוזמנים לתרום אותן בכל מרכזי הקהילה בעיר או להתקשר למירב. פרטים ואיסוף תחפושות בטל': 050-4558033 (מירב).

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר