צפו במונולוג המרגש: כוכב הילדים מראשון לציון שנקלע לחובות עתק זועק לעזרה

כוכב הילדים מהצמד שי ורועי נקלע לחובות של מאות אלפי שקלים. כמה מכוכבי הילדים הבולטים בישראל מנסים לסייע לו. בהופעה הקרובה בעיר הולדתו, ראשון לציון, הוא צפוי למסור הצהרה דרמטית. כך הוא נשמע:

פורסם בתאריך: 22.1.20 12:36

שי לוי, חצי מהצמד "שי ורועי" – שניים מכוכבי הילדים הבולטים בשנים האחרונות העלה אתמול (שלישי) פוסט לרשתות החברתיות, שבו הוא מבקש עזרה כלכלית בעקבות חובות שצברלביטוח לאומי, למס הכנסה ולגופים ממשלתיים נוספים, בסכום של 300 אלף שקל. בינתיים, בעקבות הפוסט המרגש התייגסו כמה מכוכבי הילדים הגדולים בישראל, והעבירו ללוי אלפי שקלים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בפוסט החושפני סיפר לוי, שגדל ומתגורר בראשון לציון, על המצוקה הכלכלית שאליה נקלע.  "אני פונה אליכם כי אני נמצא בבעיה", כך כתב, "יש לי חובות של למעלה מ-300 אלף שקל. לא קניתי בית ואני לא יודע להתנהל כלכלית. זה חלק מההשלכות של בעיות קשב וריכוז והחרדות שאני סובל מהן. אני גר בדירת חדר ויש לי רכב שאני חושש שיעקלו לי. אין לי כסף. המשפחה שלי עוזרת לי, אבל אני לא מצליח להתגבר על המפלצת שנוצרה וכל סכום יעזור. לא נעים לי לעשות את הדבר הזה אבל אני לא מתבייש לבקש עזרה".

 

שי לוי ורועי ארז

חבריו של לוי, מעולם הילדים, היו מופתעים מהדברים. גורם שעובד עם לוי סיפר ל"השקמה ראשון לציון": "שי הוא בחור מקסים, מאוד אהוב על כולם וברגע שהסיפור הזה הופץ אתמול נרתמו כולם לעזור לו. כוכבי ילדים העבירו לו כספים בתרומה ואנחנו כולנו תקווה שהוא ייצא מזה. הוא לא דיבר על זה מעולם ומדובר בכוכב ילדים שמופיע מדי יום. לא ברור איך הוא שמר את זה לעצמו לאורך זמן, אבל העיקר הוא שעכשיו כל החברים עוטפים אותו באהבה ומנסים לעזור".

 


בימים אלה מופיע שי בהצגה "חפש את המטמון" לצידו של יובל המבולבל, אולם חבריו מספרים כי הוא ירד למחתרת אחרי פרסום הפוסט. "ביום שבת הקרוב הוא אמור להופיע בפעם האחרונה עם ההפקה של 'חפש את המטמון' בעיר הולדתו, ראשון לציון, ואולי הוא ימסור הצהרה על הבמה", אומר מקורב ללוי.

צפו בווידוי המרגש של שי לוי: 

חברים יקרים בתקופה האחרונה אני נמצא בלחץ כלכלי גדול, יש לי חובות למס הכנסה, ביטוח לאומי ולבנק.אני פונה אליכם לעזרה.כל סכום יתקבל בברכה.#לאבושהלבקשעזרה❤️אשמח לשיתופיםאפשר גם בביט – 0524827828השימוש בPayBox חינם!אנחנו מחכים לך, הצטרף אלינו ב : "עוזרים לשי"! לחץ להצטרף:http://pbme.co/pbj?v=j&g=5e26cde2af33ca001afb261c

Geplaatst door ‎שי לוי‎ op Dinsdag 21 januari 2020

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גם אני רוצה לכייף מכסף שאין לי

    לא נקלעים לחובות. חובות צוברים. בהנאה מרמת חיים גבוהה ומפנקת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר