חניה הופקעה
חניה הופקעה

שוב תושבים סגרו שטח חניה: דורשים 500 שקל מכל דייר לסימון ולשער חשמלי

בזמן שהתושבים בשכונת רמז נאבקים מול סגירת מקומות חניה, גילו תושבים במערב ראשון לציון שבקרוב לא יהיה להם איפה להחנות

פורסם בתאריך: 14.1.20 17:17

לאחר שתושבים ברחוב יצחק שדה 10 שבשכונת רמז סגרו את החניה באמצעות שער חשמלי, בטענה שמדובר בשטח פרטי, תושבים משני בניינים במערב ראשון לציון סימנו ותחמו את שטח חניה. כעת הם מציעים לתושבים שנאלצים להשתמש במקומות החניה לשלם 500 שקל עבור הסימון.

שכונת קריית ראשון, הראשונה שקמה במערב החדש, וכוללת מקומות חניה ששימשו תושבים רבים מהשכונה לתושבי השכונה בלבד. אלא שבשני בניינים בשכונה, ברחובות הצבעוני והמורן, שבהם מתגוררים 64 דיירים, הוחלט לתחום את החניה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במכתב שנשלח אל ראש העירייה רז קינסטליך, טוענים הדיירים באמצעות עורכת דינם נעמה טולדו, כי בעקבות מצוקת החניה הקשה, הם מבקשים שהחניה תסומן ותוגדר כשלהם בלבד, וציינו ברישומי הטאבו מצוין כי השטח שייך להם. כמו כן, טעונים הדיירים כי קיבלו אישור מהעירייה לסימון החניות.

תושבי הבניינים הסמוכים שהשתמשו גם במקומות החניה זועמים. אתמול (שני) בערב התבקשו התושבים שמחנים במקום לפנות את מקומות החניה, ובמקביל קיבלו דיירי שני הבניינים הודעה כי עליהם לשלם 500 שקל עבור סימון החניה ורכישת שער חשמלי ושלט לכל דייר.

התושבים גם משני הבניינים ובעיקר מהבניינים הסמוכים זועמים: "אני לא מבין איך פתאום חניה שהייתה פתוחה כל כך הרבה שנים הופכת להיות סגורה?", טוען אחד התושבים.

תושבת נוספת באזור, אומרת: "לא מדובר בשכונה שנבנתה עכשיו. השכונה נבנתה לפני יותר מ-30 שנה. האם רק לי זה נראה מוזר שפתאום סוגרים את השטח, ומוכרים אותו לדיירים משני בניינים בלבד. במחיר של 500 שקל לכל אחד".

מנגד, נציג בוועד של אחד הבניינים אומר ל"השקמה ראשון לציון": "הדבר נעשה כחוק, מול העירייה בתהליך ממושך. מצוקת החנייה כאן נוראית ואנחנו מובילים את התהליך הזה כבר זמן רב. קיבלנו אישור מהנדסת העיר, הבאנו מודד, הכל נעשה מול העירייה. אף אחד לא עבר על החוק, לאנשים שגרים כאן לא היה איפה לחנות, היינו מקבלים דוחות כל ערב, ובכל פעם שהיה מתקיים מופע באמפי פארק לא היה לנו בכלל מקום חניה".

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק התחבורה, מאיציק אבשלומוב, מסר: "המקרה הובא אליי, ויש לבדוק אותו לעומק מול מספר גורמים בעירייה. לאחר הבדיקה נדע טוב יותר את המקרה ונגיב בהתאם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר