המועצה תדון בהטבות לצעירי העיר: הנחה בארנונה לסטודנטים והרחבת השי לחיילים

בישיבת מועצה שתתקיים הערב יעלו שתי הצעות לסדר לטובת הצעירים בראשון לציון

פורסם בתאריך: 8.1.20 12:52

בישיבת מועצה שתתקיים הערב (רביעי) בעיריית ראשון לציון, יעלו שתי הצעות לסדר לטובת צעירי העיר, בנושא הנחה בארנונה לסטודנטים, ובנושא חלוקת שי לחיילים מאוכלוסיות מיוחדות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את ההצעה הראשונה להנחה בארנונה לתושבי ראשון לציון לטובת צעירי העיר יעלה חבר המועצה אייל מושיוב, שמתייחס למצב הקיים שבו סטודנטים המשתכרים מעל 3,701 שקל אינם רשאים לקבל 40 אחוז הנחה בארנונה לפי תכנון העירייה.

"במציאות חיינו ידוע כי רוב הסטודנטים מכלכלים את עצמם, הם עובדים ימים ולילות כדי לעמוד בתשלומים של שכר דירה, הוצאות חשמל, מים וארנונה ולכן שכר בגובה של 3,701 שקל אינו מספיק אפילו למחצית הוצאות המחייה", כתב מושיוב בהצעתו, שבה הוא מעלה את הצורך להקים ועדת חריגים אשר תפעל לפי קריטריונים, ולה תהיה סמכות לקבוע את גובה ההנחה לסטודנט אשר חרג מהכנסותיו, חריגה של עד 2,000 שקל, ולקבל במקביל את הנחת הארנונה על סך 40 אחוז.

 

את ההצעה לסדר השנייה יעלה חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים איתי מתיתיהו, שמציע  להרחיב את השי לחיילים בסך 100 שקל שניתן פעם בשנה, גם לנערים ונערות בגיל 18 שבחרו לעשות שנת שירות. זאת בנוסף לחיילים בודדים שגרים בראשון לציון בזמן השירות הצבאי, ונערים ונערות בעלי צרכים מיוחדים שלא יכלו להתגייס לצבא מסיבות רפואיות.

"הגיעו אלי הורים רבים ללשכה הפתוחה, שמרגישים שיש קיפוח במתן השי השנתי, בגלל מצב ילדיהם", כתב מתיתיהו בהצעתו. "אני חושב שראוי לכלול את כולם בהטבה הזו, בגלל שההגדרה למתן ההטבה היא 'חיילים בשירות חובה'. ביקשתי להרחיב את ההגדרה ולהוסיף לה נערים ונערות עם צרכים מיוחדים, שלא יכלו להתגייס עקב סיבות רפואיות, וכן חיילים בודדים המשרתים בראשון לציון ונערים ונערות שבחרו לעשות שנת שירות", מסכם מתתיהו.

כאמור, הערב תדון מועצת העיר בשתי ההצעות לסדר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר