לאחר שפוטרו מרבית העובדים: האם מפעל מעדני מיקי ייסגר?

לחברה שבזמנים הטובים העסיקה יותר מ-200 עובדים, מונה כונס נכסים. עדיין לא ברור האם עשרות העובדים שנותרו יישלחו הביתה:

פורסם בתאריך: 25.12.19 15:21

האם מפעל מעדני מיקי שפועל בראשון לציון כבר 32 שנה ייסגר בקרוב? המפעל שנוסד בראשון לציון ובית שמש, בהמשך לעסק משפחתי, צפוי להימכר לסלטי שמיר ולהיטמע בהם. אם העסקה תצא לפועל עשרות עובדים עלולים לאבד את מקום עבודתם.

חברת מעדני מיקי החלה את דרכה כעסק של משפחת קאופטייל, ועוסקת בתחום יצור ושיווק סלטים מוכנים ומוצרי מזון לרשתות שיווק בכל רחבי הארץ, נקלעה לחובות בגובה 26 מיליון שקל. לפני כחודשיים הגישו בנק איגוד, פועלים ולאומי לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לכינוס נכסי החברה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המפעל ברחוב לזרוב שבאזור התעשייה החדש בראשון לציון, העסיק בזמנים טובים יותר מ-200 עובדים. אולם בעקבות המשבר שאליו נקלעה החברה פוטרו מרבית העובדים, וכיום נותר המפעל גרעין מצומצם של כ-30 עובדים במקום.

עו"ד ארז חבר, כונס הנכסים של מעדני מיקי, סיפר ל"השקמה ראשון לציון" כי חברת סלטי שמיר שרכשה את המפעל בבית שמש התחייבה להעסיק את כל העובדים במפעל מעדי מיקי, ובשלב זה לא ברור מה יעלה בגורל המפעל בראשון לציון. "אנחנו מאוד מקווים שנצליח להציל את המפעל. בינתיים, צמצמנו את מספר העובדים כדי לייעל את המקום", הוסיף עו"ד חבר.

"נשארנו גרעין קטן של עובדים, כמו משפחה", סיפרה אחת העובדות במפעל מעדני מיקי בראשון לציון, "אנחנו ממשיכים לעבוד אחרי שחלק מהעובדים פוטרו ואנחנו מקווים לטוב. המפעל הזה הוא משפחה. אני עובדת כאן כבר יותר מ-10. כולנו עוברים טלטלה ומקווים שבסופו של דבר הכל הסתיים על הצד הטוב ביותר".

עובד נוסף במקום סיפר כי "בשנים האחרונות אנחנו הולכים נגד כיוון התנועה. רוב האנשים שעבדו כאן ופוטרו הם אנשים קשיי יום, שעבדו בשכר מינימום וגרים בראשון ובערים השכנות. לפני כמה שבועות, כמה ימים לפני קבלת המשכורת הודיעו על סגירת החברה ושלחו את האנשים הביתה. היו הרבה דמעות ביום הזה. גם כל העצמאים שעבדו בקווי חלוקה קמו לבוקר בלי פרנסה. זאת מכה כואבת לכל העובדים, שלצערי הלכו בשקט הביתה בלי הפגנות ובלי ייצוג".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    חיים בסרט, הרסתם משפחות. לייעל את המקום? באמת? ממשיכים לעבוד על העובדים. גנבתם משכורות, דאגתם רק לעצמכם. עכשיו הפראיירים האחרונים עוד בקן הצרעות, מקווים לטוב עלק.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר