המלגזה שהתחפשה לגונדולה באזור התעשיה החדש בראשון לציון
המלגזה שהתחפשה לגונדולה באזור התעשיה החדש בראשון לציון

מזג האוויר הסוער בראשון לציון: כך תישמרו בדרכים ובכבישים

במשטרה נערכים להצפות בעקבות מזג האוויר ויוצאים בשורה של המלצות לציבור הנהגים

פורסם בתאריך: 25.12.19 12:38

על פי התחזיות, הסערה תגיע היום (רביעי) לאזור המרכז ובמהלך סוף השבוע הקרוב צפויה מערכת חורפית סוערת שתשפיע על רוב אזורי הארץ. במערכת זו, צפוי מזג אוויר גשום וסוער עם משקעים משמעותיים, ולכן צפויות הצפות ברחבי הארץ ובפרט במישור החוף ובשפלה ורוחות עזות.

בעקבות התחזית במשטרת ישראל הודיעו הבוקר כי יחידות החילוץ של המשטרה והמערך האווירי של המשטרה מוכנים לפעול בתוך זמן קצר במוקדים השונים ככל שיידרש.

בנוסף, המשטרה ממליצה לציבור להיות קשוב לאמצעי התקשורת ולהישמע להנחיות השוטרים הפועלים ופרוסים בשטח. עוד ממליצים כי בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית יש לפנות למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100. כמו כן, ניתן לקבל מידע אודות שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו 110.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאור ניסיון העבר וההצפות הרבות גם בראשון לציון בימים גשומים במיוחד, במשטרה מעריכים כי ייתכנו לחסימות צירים, הצפות ושיטפונות ברחבי הארץ. בשל כך, הערכות המשטרה כוללת תאומים שונים והכנת כוחות שיגיעו לצמתי דרכים בהם יידרש טיפול וסיוע מידי.

כמו כן, במשטרה קוראים לציבור הנהגים להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה. בנוסף, מומלץ לוותר על נסיעות שאינן הכרחיות או טיולים בנחלים ואזורים שעלולים להיות מוצפים.

לפני הנסיעה יש לבדוק את המגבים ואת צמיגי הרכב ולדאוג שהשמשות נקיות על מנת לספק תנאי ראות טובים. כמו כן, יש לוודא שפנסי הרכב הקדמיים והאחוריים נקיים ותקינים, על מנת לראות ולהראות בהתאם.

במהלך הנסיעה יש להתאים את מהירות לתנאי הדרך ולהאט משמעותית בעת כניסה לעקומות ובעת ביצוע פניות חדות ולהדליק אורות דרך במהלך כל הנסיעה. בנוסף, נדרש לשמור מרחק גדול יותר מהרכב שלפנים, ולאחוז בהגה בשתי ידיים מאחר שכניסה עם הרכב לשלולית ובורות המוסתרים על ידי הצטברות מים על הכביש – עלולה לגרום לסטייה פתאומית של הרכב, יש להתרכז בנהיגה ולהימנע מהיסח דעת בדגש על שימוש בטלפון הנייד.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר