שבת בסינמה סיטי: עשרות בבגדי סנטה קלאוס, עץ אשוח והפתעות לילדים

פעילים חברתיים החליטו לחגוג את הכריסמס לצד חג החנוכה. "האווירה הייתה נהדרת ואני בהחלט חושב שראשון לציון יכולה להציב עץ אשוח", מספר אחד ממארגני האירוע

פורסם בתאריך: 22.12.19 18:11

הערב מדליקים רבים בראשון לציון את הנר הראשון בחנוכייה לכבוד החג שיימשך שמונה ימים. מנגד, יש כבר מי שממתין לכריסמס בראשון לציון ולחגיגות ה"נובי גוד" שמצוינות בקרב העולים מחבר העמים לכבוד כניסתה של הנשה האזרחית החדשה.

לאחר שגם השנה עלתה הדרישה להציב עץ אשוח במרכז העיר כמחווה לחוגגים, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון", מי שביקרו אתמול (שבת) במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, נתקלו באנשים רבים שהיו מחופשים סנטה קלאוס, לצד עץ האשוח שהוצב במקום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מי שהיה אחראי לאווירת הכריסמס במתחם הוא מקס סיטניק, פעיל חברתי מעמותת "צ'אנס לחיים". סיטניק יחד עם עשרות מחבריו חילקו שקיות הפתעה ושימחו את הילדים בראשון לציון.

"חילקנו שקיות הפתעה לכל הילדים שנכנסו לסינמה סיטי", הוא מספר, "בתוך השקית היו הפתעות, וביניהן גם סביבון, כך ששמרנו על הסממנים היהודים. האווירה הייתה נהדרת ואני בהחלט חושב שראשון לציון יכולה להציב עץ אשוח. הביקורות היו נהדרות והילדים היו מאושרים".

צילום: Andrei Okulsky

תושבת העיר, אם לבת 12, שביקרה במתחם, מספרת: "ראינו הרבה אנשים בבגדי סנטה קלאוס, עם עץ אשוח, ואופנועים מקוטשים. בהתחלה זה היה מוזר, הבת שלי ביקשה ללכת הביתה, היא בת 12 ושאלה אם אלה נוצרים. לי היה מוזר אבל לא ראיתי את זה בעין לא טובה. מבחינתי, כל עוד זה לא בבניין שבו אני מתגוררת או בבית ספר של הילדה, זה בסדר. בסופו של דבר זה ססגוני וצבעוני, האם זה מתאים לעיר? זה ישפוט הציבור".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יט כסלו

    נובי גוד של עולים בחבר העמים לא קשור לנוצרות בשום מקום. סנטא קלאוס גם לא קשור לנובי גוד. את מה שראינו פה זה נוצרות נקי. כריסטמס לא במנהג של נודי גוד. הייתה פה פרובוקציה במהותה. לא לאפשר את הדבר המטומטם הזה. אנחנו יהודים ולא נוצרים.

  2. בועז

    מראה על הריקנות שהנחילה מורשת הציונות שלנו. חזונו של הרצל היה להעתיק את כל הווי הנצרות אל העם היהודי. ואף הוא הציב עץ אשוח מקושט והדליקו. תמרור אזהרה לעם שלנו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר