תושבים מוטרדים: מדוע מנקה הרחובות המבוגר מראשון לציון עובד בערבי שבת?

לא מעט תושבים מראשון לציון מבחינים במנקה הרחובות שעובד בשישי שבת, ותוהים מדוע אינו מקבל מנוחה. בעירייה מסבירים: ימי העבודה נקבעו לבקשתו

פורסם בתאריך: 16.12.19 14:37

בשבועות האחרונים כמה מתושבי ראשון לציון מוטרדים. בערבי שבת הם נתקלים ברחובות העיר במנקה, כבן 70, שעובד גם כאשר כולם נחים.

אחד מהתושבים המוטרדים הוא משה גיל פרור, המתגורר ברחוב רוטשילד פינת ז'בוטינסקי בראשון לציון. פרור ניתקל במהלך חודשים האחרונים, מדי שבוע ובאותו המקום, במנקה הרחובות. אלא שמתברר כי מדובר בבקשה של העובד עצמו, המועסק באמצעות חברה חיצונית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני בן גילו של מנקה הרחובות", אומר פורר, "והלב נחמץ לי בכל יום שישי כשאני עובר ורואה אותו מנקה את העיר. בערב שבת אדם צריך לנוח ולשבת עם משפחתו, לא ברור לי מדוע שולחים אותו לעבוד. זה עצוב".

תושבת נוספת שמתגוררת ברחוב ז'בוטינסקי, נתקלת גם היא מדי שבוע במנקה הרחובות. "כשאני יוצאת לטיול עם הכלב בערבי שבת אני רואה אותו", היא מספרת, "חשבתי כמה פעמים אם להציע לוו לשתות או לאכול, אבל בסופו של דבר לא עשיתי את זה כי לא רציתי לבייש אותו. אני לא יודעת אם מותר בכלל להעסיק אדם בערב שבת. זה יום מנוחה וזה פשוט נראה לא טוב".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מנקה הרחובות עובד לבקשתו אך ורק בשישי-שבת להשלמת הכנסה, והוא אינו עובד בשאר ימות השבוע".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר