חדר מדרגות חשוך

"יוצאים מהבית עם פנס": בניין שלם בן 8 קומות ללא אור ובלי מעלית כמעט שבוע

חברת החשמל עדיין לא חיברה את בניין המגורים בשכונת קרית ראשון מאז שנותק בשל תקלה: "יש לי תינוק וילד בין שנתיים ולעלות ולרדת שמונה קומות בחושך מוחלט זו סכנת נפשות"

פורסם בתאריך: 11.12.19 17:15

כבר ארבעה ימים שבניין מגורים בראשון לציון מנותק מחשמל. אומנם יש חשמל בבתים, אבל המעליות בבניין בן השמונה קומות לא פועלות, חדר המדרגות חשוך לחלוטין והדיירים חוששים לצאת מהבית.

"אנחנו חיים בעלטה מוחלטת, יש פה 32 משפחות, דיירים קשישים, ילדים ובוגרים, שצריכים לעלות ולרדת בחושך במדרגות עם פנסים, כאילו אנחנו חיים בימי הביניים ולא בישראל של שנת 2019", אומר אחד מדיירי הבניין, שנמצא בשכונת קריית ראשון.

לדבריו, במהלך הלילה שבין שישי לשבת הפסיק לפעול החשמל בחדר המדרגות של הבניין ועקב כך גם המעליות, דודי חשמל ורשת האינטרנט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


דיירים נוספים מספרים כי החשמל נותק בחדר המדרגות מסיבה שאינה ידועה להם. לאחר שהוספק החשמל הם מיד פנו לטכנאי חשמל. הטכנאי תיקן את הליקוי שהתגלה, דיווח לחברת החשמל וביקש לחבר בחזרה את הבניין, אך בחברת החשמל ביקשו מהדיירים למלא טופס חדש בטענה כי הטופס שהועבר על ידי הטכנאי אינו תקין, והוסיפו כי ישלחו נציג מטעמם לבדוק את הנושא, דבר שייקח כמה ימים.

"כל אחד מהדיירים פה פנה בעצמו לחברת החשמל", אומר דייר שמתגורר בקומה השמינית בבניין. "שלחנו פקסים כפי שהתבקשנו, אבל אין להם עדיין תשובות ואנחנו בינתיים נאלצים לעלות ולרדת במדרגות מהקומה השמינית ולמטה.

"יש פה כמה שהחליטו לא לצאת מהבית כבר כמה ימים, בגלל שהם חוששים ליפול במדרגות חלילה, כי אי אפשר לראות כלום, הבניין שרוי בעלטה מוחלטת", מספר הדייר. "אנחנו ממש חסרי אונים, הקמנו קבוצת וואטסאפ של כל הדיירים, כדי שנוכל לדעת מי נמצא בחדר המדרגות בחושך, למקרה שקורה משהו. מצב הזוי. לי באופן אישי יש תינוק ועוד ילד בין שנתיים ולעלות ולרדת שמונה קומות בחושך מוחלט זו סכנת נפשות לשמה".

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "היום יגיע נציג של חברת החשמל לבדוק את המתקן. במידה והכל תקין, הבניין יחובר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר