"כולנו בכינו בפגישה": הנהלת העיר התגייסה כדי למצוא עבודה לצעירה עם שיתוק מוחין

אור, המרותקת לכיסא גלגלים, חיפשה במשך יותר מחצי שנה עבודה אבל ללא הצלחה. השבוע התבשרה שתעבוד בבית ספר בעיר. בתוך כך, הושקו הבוקר בגינות הציבוריות ספסלים המותאמים לבעלי מוגבלויות

פורסם בתאריך: 10.12.19 11:59

"בפגישה הראשונה בעירייה, סגן ראש העירייה אבי חיים אמר לי שהוא מקווה שעד חנוכה יהיה נס כפול והנה זה קרה, הוא צדק", כך בדמעות של אושר מספרת אור קהירי, צעירה הסובלת משיתוק מוחין שחיפשה עבודה ללא הצלחה עד שפנתה אל חיים, המשמש כמחזיק תיק שפ"ע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בראשית השבוע, בפגישה שהתקיימה במשרדו של חיים, בהשתתפות ראש העירייה, רז קינסטליך, רובי אניס פעיל חברתי מראשון לציון ואור עצמה, היא התבשרה כי כבר בימים הקרובים היא תתחיל לעבוד בתיכון מקיף ה' בעיר.

סיפורה של אור הובא לראשונה ב"השקמה ראשון לציון". אור, בת ה-22, סיפרה כי חרף מאמציה במשך חצי שנה היא אינה מצליחה למצוא עבודה בגלל נכותה. "החלום שלי הוא להיות שווה בין שווים", סיפרה אור "שאנשים לא יראו רק את כיסא הגלגלים כשהם מסתכלים עליי, אלא אותי".

אור, שסיימה לפני כחצי שנה את השירות הלאומי, החליטה להביא את סיפורה בהרחבה בפוסט שפרסמה בפייסבוק, אליו נחשף רובי אניס, פעיל חברתי ותושב העיר שיצר עמה קשר ויזם את הפגישה עם חיים, שהבטיח לעזור. ואכן, השבוע נמצאה עבודה לאור.

על הפגישה שבה התבשרה אור כי נמצא לה מקום עבודה, היא מספרת: "זו הייתה פגישה מרגשת. אנשים בכו במשרד, גם אני. זה היה רגע שציפיתי לו כל כך הרבה, ראש העירייה אמר לי שעכשיו חובת ההוכחה עלי ואבי חיים אמר שהוא לא עושה לי הנחות".

"חצי שנה אני הולכת לראיונות עבודה ומקבלת סירובים, והנה ברגע אחד הפכתי את הלא לכן אחד גדול", ממשיכה אור, "היום אין מאושרת ממני. אני מודה לרובי שהיה הראשון להושיט לי יד ולכול עיריית ראשון לציון. היום הזה היה מרגש בלשכתו של אבי חיים, תקרת הזכוכית התנפצה".

חיים סיכם ואמר: "ראשית אני מודה לראש העירייה רז קינסטליך, שקשוב לכל סוגי האוכלוסייה. יש רגעים בחיים שמבינים מה המשמעות של נבחר ציבור, ובפגישה הבאנו כמה. אף עין לא נשארה יבשה, אני מאחל לאור שתצליח".

בתוך כך, הודיע היום (שלישי) קינסטליך על הצבת ספסלים המותאמים לבעלי מוגבלויות ונכים המרותקים לכיסאות גלגלים, בגינות הציבוריות. "אנחנו ממשיכים בפעילות במסגרת חודש המודעות לאנשים עם מוגבלות", בישר קינסטליך, "הבוקר השקנו ספסלים למוגבלים פיזית שמתניידים באמצעות כסאות גלגלים בגן העיר ובגן גבעתי, בצמוד למתקני הכושר המותאמים".

"כך כולם, ללא הבדל, יוכלו לשבת יחד וליהנות בגני העיר. הפיכת העיר לנגישה עומדת תמיד מול עיניי ואמשיך לפעול בנושא לטובת הציבור. לא שוכחים את המסר: אל תראה מוגבל- תראה בן אדם", סיכם קינסטליך.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר