מתנדבות מ.נ.ע. צילום: ציפי דיק

מפרקות את החבילה? מפגשי תמיכה לנשים בהליכי פרידה וגירושים בחסות העירייה

שירות חדש בראשון לציון שמטרתו לתת מענה לנשים לפני ואחרי פרידה וגירושים ולספק להן אינפורמציה על זכויותיהן לצד תמיכה רגשית

פורסם בתאריך: 8.12.19 15:38

המשרד לקידום מעמד הנשים בראשון לציון מציע שירות חדש וייחודי שמטרתו לתת מענה לנשים לפני ואחרי פרידה וגירושים ולספק להן, לצד מידע על זכויותיהן גם תמיכה וכלים, שיקלו על ההתמודדות עם המצב החדש. המפגש הראשון של מעגל התמיכה יתקיים ביום חמישי הקרוב, 12 בדצמבר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המשרד לקידום מעמד הנשים בראשון לציון פועל לאורך כל השנה על מנת לצמצם את אי השוויון המגדרי ובכדי להעניק לנשות העיר תמיכה רגשית בצמתים חשובים, בדגש על סיוע לנשים נפגעות אלימות. כעת, באמצעות מ.נ.ע – מרכז זכויות נשים עירוני, מקדם המשרד תוכנית חדשה שמטרתה להעניק תמיכה לנשים לפני ואחרי פרידה וגירושים. התוכנית כוללת מעגל תמיכה של 11 מפגשים ללא תשלום, ובמהלכו יקבלו הנשים את כל המידע על זכויותיהן, לצד כלים מעשיים להתמודדות עם המצב החדש.

מפגשי מעגל התמיכה יתקיימו בקבוצה אינטימית ודיסקרטית, בהנחייתה של טימור בראל-כסיף, מנחת סדנאות מוסמכת. הנשים במפגש יוכלו לשתף את הקשיים שהן חוות במצבן, להחליף מידע, ולקבל תמיכה וכלים פרקטיים. בין הנושאים בהם יעסקו המפגשים: כיצד לעבור מקושי להתמודדות ועשייה, כיצד להתמודד עם הרגשות, ועם הילדים, בן הזוג לשעבר ועם הסביבה, אלימות לאחר פרידה, חיזוק המודעות והביטחון העצמי, כלים לזוגיות חדשה ומידע משפטי על זכויות בהליך הגירושין.

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך: "אני מאמין שמערך תמיכה זה יכול לסייע לנשים רבות בתקופה קשה זו בחייהן. העירייה רואה חשיבות רבה בתמיכה בתושבי העיר בצמתים חשובים בחייהם ובמתן כלים להתמודדות עם סיטואציות שונות אותן הם פוגשים לאורך חייהם".

מ"מ יועצת ראש העירייה לקידום למעמד האישה ומנהלת מ.נ.ע  עו"ד דנה  אייזנר-לביא מוסיפה: "בגירושין כל בני המשפחה עוברים טלטלה וישנם שינויים אישיים, רגשיים, חברתיים ,כלכליים ותחושת הלבד מתעצמת. במעגל התמיכה הנשים יקבלו כלים פרקטיים ומידע משפטי לצד שיתוף ותמיכה שיסייעו להם להתמודד עם שינויים אלו ולצאת עם כוחות נוספים לדרך החדשה".

מעגל התמיכה ייפתח בחמישי הקרוב, 12 בדצמבר, ויתקיים מדי יום חמישי במשך 11 שבועות בין השעות 18:30-21:00 במרכז עתידים, רחוב ליפשיץ 2 בנחלת יהודה. פרטים נוספים במשרד לקידום מעמד הנשים: 03-9682430.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר