עיריית ראשון לציון
צילום: שגיא פלדמן

סכסוך בין ועד עובדי העירייה לבין ההנהלה: תקציבים אינם מועברים

בוועד עובדי עיריית ראשון לציון מאיימים בסכסוך עבודה: "כנראה שוועד העובדים לא מתאים להנהלת העיר החדשה". אלא שמתברר כי מבקרת העירייה פנתה לוועד לצורך פתיחה בביקורת

פורסם בתאריך: 3.12.19 12:45

מתיחות בין ועד עובדי עיריית ראשון לציון לבין הנהלת העירייה: ועד העובדים מאיים להכריז סכסוך עבודה, בטענה כי לא הועברו כל כספי הרווחה המגיעים לעובדים. זאת, במטרה לפגוע בוועד העובדים.

ואולם, ל"השקמה ראשון לציון" נודע כי מבקרת העירייה, מאיה זיו-שפלטר, פנתה לוועד העובדים לפני מספר חודשים בבקשה להיפגש לשם עריכת ביקורת. פקודת העיריות קובעת כי חובה על העירייה לבקר כספים שהעבירה לגורמים שונים, ביניהם ועד העובדים. אלא שלטענתה ועד העובדים מתעקש כי אין לעירייה סמכות לקיים ביקורת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לטענת גורם בכיר בעירייה ועד העובדים, שבראשו עומד רוני כהן כבר 16 שנה, לא העביר עביר את הדוחות הכספיים של השנה האחרונה. "לא ברור מה הבעיה ומדוע בוועד לא מעבירים את הדוחות, כדי שבעירייה יבדקו מה נעשה בכספים", מוסיף אותו הגורם, "זה הדבר הבסיסי ביותר".

אותו גורם הוסיף כי לאחרונה התקיימה פגישה בין ראש העירייה לבין יו"ר ההסתדרות, ארנון בן דוד, סביבה סוגיית הכספים המועברים לוועד העובדים. יו"ר ההסתדרות אמר כי אין שום סיבה לא לערוך ביקורת ואף ביקש מיו"ר ועד העובדים, רוני כהן, לשתף פעולה עם העירייה.

בתגובה אומר כהן כי "העירייה לא מעבירה את התקציב שהיא אמורה להעביר. יש הסכם בעקבות פסיקת בית המשפט שאני צריך להעביר את דוחות הכספיים של הוועד והעירייה אמורה להעביר את התקציב. אבל הנהלת העירי לא מעבירה כספים".

כהן טוען כי הסיבה לאי העברת התקציב היא ממניעים אישיים, בניסיון להדיח אותו מתפקידו. "כנראה שוועד העובדים לא מתאים להנהלת העיר החדשה. אבל העובדים לא צריכים להיפגע מזה. אם לא נתקדם תהיה דרך אחרת לגרום לעירייה להעביר את התקציבים: סכסוך עבודה", אומר כהן.

בתגובה לדברים מסר ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני רואה ערך חשוב בקיום ופעילות ועד עובדים ומאמין ששיתוף פעולה פורה תורם לרווחת העובדים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר