צילום: PureSolution / shutterstock.com

לאחר שהמשטרה הוזעקה התברר: שיחת הטלפון המאיימת למנהל בית הספר – טעות במספר

תושב ראשון לציון התקשר למנהל באחד מבתי הספר בעיר, צרח עליו ואיים להגיע למשרד ולהכות אותו. המנהל המבוהל פנה למשטרה, אבל אז התברר שהאיומים לא כוונו למנהל

פורסם בתאריך: 1.12.19 16:07

ביום חמישי האחרון קיבל מנהל באחד מבתי הספר בראשון לציון שיחה מוזרה ומטרידה במיוחד, כאשר על הקו היה תושב העיר שצווח עליו ואיים להגיע למשרד ולהפליא בו את מכותיו. המנהל המבוהל מיהר לדווח על כך למשטרה. אלא שאז התברר כי מדובר בטעות במספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאחר שקיבל את שיחת הטלפון המאיימת, מנהל בית הספר לא חשב פעמיים: הוא התקשר מיד לפיקוח העירוני על מנת לדווח על השיחה, וקרא להם להגיע לבית הספר בדחיפות. בפיקוח העירוני הפנו את המנהל גם למשטרה, על מנת שידווח על השיחה המטרידה.

במהלך השיחה עם המשטרה, הוסבר למנהל בית הספר כי מן הראוי שיחזור לאותו תושב על מנת לבדוק מה מקור הזעם ולמה הוא מאיים, שכן הוא לא השאיר שום פרט מזהה ולא באמת היה ברור מה הסיבה לשיחה שכזו. 

מנהל בית הספר אכן טילפן לאיש, שלא הבין מה פתאום מתקשרים אליו מבית הספר. עד מהרה התברר כי הוא בכלל התכוון להתקשר לבנק שלו ולהפנות את הזעם אליהם, אלא שהוא טעה בספרה אחת כשחייג בעצבים וכך הגיע לבית הספר. התושב התנצל, המשטרה עודכנה והסדר חזר אל כנו.

יו"ר ועד ההורים של בית הספר מסר בתגובה: "חבל מאוד שהיה מי שבחר לפרסם סיפור מצוץ מהאצבע על דברים שלא קרו מעולם. התושב טעה במספר, התנצל ובזה הסתיים הסיפור. טעות, טעינו, טועים. קורה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר