צילום: יוסי אלטרמן

הצעירים מחזירים את הכבוד למדרחוב העירוני

תכירו את תרבות הבילוי החדשה שהגיעה לראשון לציון: בר-רחוב

פורסם בתאריך: 6.7.17 13:14

לא מעט מקומות ברחבי העולם, מציעים חוויה מקומית ברחובות המרכזיים של הערים השונות. וגם בראשון לציון החליטו להפוך את הרחוב לצבעוני יותר ולשנות את פניו של "מדרחוב רוטשילד". בעוד בשנה שעברה היה ניסיון התחלתי לשלב את מיזם ה"בר-רחוב" ביומיים בשבוע, למשך חודש ליומיים בשבוע. השנה שני היזמים תושבי העיר: עדיאל שלינגר ודניאל סמוכה, שניהם בני 29, החליטו להרים את הכפפה, ו"להחזיר את הכבוד למדרחוב העירוני".

ביומיום אם תגיעו אל המדרחוב העירוני תוכלו לראות את הפרלמנטים השונים של התושבים הוותיקים, בשיחות חולין ובכוס הקפה של תחילת היום. אולם בשעות הערב משהו חדש קורה בעיר והחל מהשעה 19:00 על המקום משתלטים צלילי מוזיקה, לצד בירה בעשרה שקלים ופופקורן שמחולק חינם, עם עשרות כיסאות ושולחנות צבעוניים, ולצדם מחנות כדרך קבע שתי מכוניות אספנות, כאילו החדש נוגע בישן.

"מהרגע שהתחיל הבר-רחוב והמוזיקה פועלת ואפשר לשים לב לחיים החדשים שנכנסים ללב העיר בה הכל באמת התחיל", מספר סמוכה, "אנחנו מצפים לראות את הצעירים פוקדים את המדרחוב שלהם".

את ההשראה, מתברר, קיבלו היזמים מחופשות בערי בירה מסביב לעולם (בואנוס איירס, בוגוטה) ועל כן, כך בנויה תרבות הבילוי במקום: בתחילת השבוע יש הופעות חיות, בהמשכו ערב סלסה והוא מסתיים בערב יווני- בינתיים לא ראינו שם צלחות נשברות אך מי יודע אולי הקונספט של הכנסת חיים למדרחוב עשוי להיות סיפור הצלחה של ממש "יאסו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר