אפשר לקפוץ לסטודיו או להזמין דרך האתר (צילום: מיטל גיגי)
אפשר לקפוץ לסטודיו או להזמין דרך האתר (צילום: מיטל גיגי)

עיצוב תכשיטים בראשון לציון: הסטייל שמתאים לכם

מחפשים תכשיטים בעיצוב ובהזמנה אישית? הכירו את אביחי גיגי, האומן והצורף שיפתיע אתכם עם תכשיטים בצורות ומחומרים שלא תמצאו בכל מקום

פורסם בתאריך: 25.11.19 16:52

אביחי גיגי

הקולקצייה בהשראת הגיאומטריה המקודשת, משלבת אלמנטים ייחודיים, כסף, זהב ואבנים יקרות, יכולה להיות שלכם והכל במרחק לחיצת כפתור. ליין התכשיטים החדש של האמן הישראלי אביחי גיגי, מעתה גם באתר etsy.

ברגע שנכנסים לסטודיו של מעצב התכשיטים והאמן הרב-תחומי אביחי גיגי, הסקרנות והאושר מציפים את הגוף. על הקיר תלויה גיטרה, מסביב מונחים בדי ציור, צבעים ומכחולים, לצד שולחנות עבודה שעליהם אבנים נוצצות וכלי עבודה שונים כמו מלחציים ומכונת ליטוש, כשהכל יחד משדר השראה ויצירה.

"אומנות מלווה אותי כל חיי. אני מפסל, מצייר, עושה מוזיקה, וב-10 השנים האחרונות עוסק בצורפות ושיבוץ בעיצוב אישי", מספר גיגי. "את היסודות למדתי במגמת צורפות בזמן לימודי אומנות פלסטית במכללת תל-חי. עם השנים התמקצעתי והעמקתי את ההבנה שלי בתחום הצורפות, ובנוסף פיתחתי שיטות עבודה וטכניקות שמאפשרות לי היום להוציא לפועל הרבה יותר רעיונות מבעבר".

עגילי כסף - הספירלה של פיבונצי. (צילום: מיטל גיגי)

עגילי כסף – הספירלה של פיבונצי. (צילום: מיטל גיגי)

תכשיט שהוא יצירת אומנות

ניכר על אביחי שהוא אוהב את מה שהוא עושה ומחובר לתכשיטים בכל נימי נפשו. לאחרונה, מאז שהקולקצייה החדשה בעיצובו עלתה לחנות המקוונת שלו באתר הפופולארי etsy, הוא נרגש ממש. שנה שלמה עברה עד שמלאכות העיצוב, הייצור והעיבוד של הקולקצייה הושלמו, שכן מדובר בתהליך מורכב שכל שלב בו חייב להיות מדוייק כדי שהתכשיט ייצא מושלם.

התכשיטים בקולקצייה המוצגת בחנות המקוונת עוצבו תוך שימת לב לפרטי פרטים, וכולם בהשראת הגיאומטריה המקודשת, ביניהם חתך הזהב ופיבונאצ'י. "כל אחד מהתכשיטים, טבעת, תליון, צמיד או שרשרת, "נולד" ראשית מרעיון שהפך לסקיצה שעל פיה מכינים מודל (דגם) שאותו יוצקים ומכינים תבנית גבס. אל התבנית מכניסים שעווה "נעלמת" ואז יוצקים את המתכת – זהב או כסף", מפרט אביחי. "האב טיפוס שמתקבל עובר ניקוי, ליטוש ועיבוד שמוקפדים בעבודת יד, ורק אחרי שהוא יוצא מושלם, על בסיסו מתחילים את כל התהליך שוב כדי לייצר תכשיט נוסף. מדובר בתהליך ארוך שכל שלב בו הוא מכריע ורק אחרי שהוא מסתיים כל תכשיט עובר שוב תהליך של עיבוד, ניקוי, ליטוש ומירוק וכמובן שיבוץ האבנים".

צורפות ושיבוץ בעיצוב אישי.(צילום: מיטל גיגי)

צורפות ושיבוץ בעיצוב אישי.(צילום: מיטל גיגי)

כל אחד מהתכשיטים בליין החדש מורכב מפרטים קטנים וחללים בהם הושקעה מחשבה עמוקה. כששואלים את גיגי מאין הוא שאב את ההשראה לעיצובים הייחודיים, הוא מחייך. "החיים עצמם הם ההשראה הכי טובה. האנשים הסובבים אותי, תצורות הנוף, רגשות ואמונות הם הבסיס ולתוכם אני יוצק את האומנות. כאמן וכיוצר אני מאוד אוהב את האתגר בלהפוך חומרים לחוויה, מראה או תחושה, למשהו מוחשי כמו תליון, שיהיה לו ערך מוסף מעבר להיותו תכשיט. כך למשל, הצורות הגיאומטריות משדרות עוצמה ויציבות, שני דברים שכל אחד מאיתנו זקוק להם בחייו. כשאדם מקיף עצמו במבנים יציבים, משהו בצד האנרגטי שלו מתייצב, והשילוב בין הזהב או הכסף, האבן המשובצת והצורה הגיאומטרית שמרכיבים יחד את התכשיט, משיג את המטרה".

לדברי אביחי אדם בוחר תכשיט לא רק לפי המראה או הצורה המיוחדת שלו, אלא לעיתים נכנסים גם שיקולים שמושפעים מהתת-מודע. לדבריו, כשאדם בוחן את האבנים לרוב הוא רואה בהן יותר מצבע או צורה. "כשלקוח אומר "לאבן הזו אני מתחבר" יש לזה משמעות עמוקה. לכל אבן טבעית מיוחסות סגולות, ותכונות והשפעות על האדם והחיבור ביניהם מגיע ממקום של אנרגיה. אבן טורמלין בצבע שחור, למשל, סופחת אליה אנרגיות שליליות וסטרס, היא אוצרת את הרגשות האלה אצלה מבלי להעבירם לאדם העונד את התכשיט".

חשוב לציין שבכל אחד מהדגמים בקולקצייה שמשובצת בו אבן, ניתן להחליף אותה באחרת. כך למשל, "תליון פרח החיים" הוא דו-צדדי והלקוח/ה יכולים לבחור את האבן האהובה עליהם ממבחר גדול ומגוון, כגון: טורמלין, קריסטלים, ספיר, אמרלד, אמטיסט, רוז' קווארץ ואף יהלום, והמחיר ישתנה בהתאם.

בנוסף לקולציה החדשה, מעת לעת תוכלו למצוא באתר גם תכשיטים שעיצב אביחי בעבודת יד. כל הזמנה של תכשיט נקלטת באתר במהירות והמשלוח יוצא לבית הלקוח (בארץ או בעולם) תוך ימים ספורים.

אם אתם מעדיפים לרכוש ישירות תכשיט בעיצוב אישי של האמן, אביחי גיגי, אתם תמיד מוזמנים להגיע (בתיאום מראש) לסטודיו שלו ביד רמב"ם, לספוג השראה ויצירתיות ולבחור בדיוק את מה שחלמתם עליו.

טלפון:
אביחי: 052-3389330
מיטל: 054-6793334

אתר הבית : אביחי גיגי – תכשיטים בעיצוב אישי

למעבר לחנות המקוונת
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינטסגרם

עיצוב תכשיטים בראשון לציון (צילום: מיטל גיגי)

עיצוב תכשיטים בראשון לציון (צילום: מיטל גיגי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר