משרדי תיווך בבאר יעקב (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Stock-Asso)
משרדי תיווך בבאר יעקב (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Stock-Asso)

משרדי תיווך בבאר יעקב ונס ציונה: הדירה כבר מחכה לכם

רוצים להגשים את החלום הישראלי ולקנות בית או דירה משלכם? זה הוא משרד התיווך בבאר יעקב שאתם צריכים להכיר

פורסם בתאריך: 18.11.19 10:52

אור נכסים

היום בעידן הדיגיטלי כמעט כל אחד יכול למכור ולקנות דירה בעזרת פייסבוק או לוחות יד 2, אך מסתבר שזה לא כזה פשוט ובוודאי לא מכין אותך למשא ומתן שיכול להיות לא פשוט ולסיכונים הרבים שיכולים להתלוות לעסקאות בסכומים כה גבוהים. סיכונים כגוון זיכרון דברים, קביעת תנאי עסקה מבלי להתייעץ עם בעל מקצוע, או תאריך פינוי ללא מחשבה על העתיד.

"כל אחד יכול לפרסם נכס וגם להראות דירה לקונים פוטנציאלים, אבל לא כל אחד יודע לסנן את הקונים הפוטנציאליים, לנהל עסקה כזו ולהימנע מסיכונים שעלולים להגיע בדרך" אומר חיים אור, הבעלים של 'אור נכסים', חברת תיווך ותיקה המתמחה בקנייה, מכירה והשקעות בבאר יעקב.

"לאורך השנים ליווינו מאות זוגות בדרך לעסקה היקרה בחייהם ולכן הניסיון שלנו בא לידי ביטוי בניהול העסקה. לדוגמא, כמתווכים אנו נוהגים לסנן את הקונים מראש לפי היכולות הכלכליות שלהם ולמנוע טיילת אין סופית בנכס"

חיים מספר על לקוח שרצה למכור את ביתו ולקנות חדש. כשמצא את בית חלומותיו החדש והתחייב חוזית עליו, טרם מכר את דירתו ולמרות שהגיעו המון אנשים לראות את הנכס, לא הצליח למכור ומועד התשלום על הדירה החדשה הלך והתקרב.
במצוקתו הוא פנה לאור נכסים וביקש את עזרתם. חיים בדק את ערך הנכס וקבע מספר פגישות בנכס עם קונים פוטנציאלים לקניית הנכס. אחד הלקוחות כבר ביקר בנכס, אך בגלל תקשורת לקויה בין המוכר לקונה העסקה לא נסגרה. לאחר שיחה והבהרות עם חיים העסקה נסגרה עם אותו קונה במחיר המקורי שהמוכר ביקש.

"כאיש מקצוע אני מחובר לבנקים המובילים בישראל ויכול לקבל מהם אישור בזמן מהיר יותר. כמתווך אני יודע בדיוק מה תקציב הלקוחות ובהתאם מפנה לדירות המתאימות לפרופיל. בנוסף אנחנו נוהגים לעשות פולו-אפים ללקוחות, דבר שלמוכר פרטי אין תמיד זמן או יכולת לעשות. למעשה, נדירים המקרים שבעל נכס יתקשר לקונה יום למחרת הפגישה על מנת לברר מה הוא חושב על הנכס. הערך המוסף של משרדנו הוא ההתרכזות והמומחיות שלנו באזור באר יעקב. אנחנו יודעים להביא קונים שאפילו לא חשבו על באר יעקב כאופציה להשקעה או למגורים כאשר מדובר במקומות הכי מבוקשים בארץ, מיקום מצוין ויחסית זול יותר מהשכנות שלה, מה שמושך אליה המון זוגות צעירים".

בנוסף להיותם פעילים בשוק כבר 17 שנים משרד התיווך "אור נכסים" המונה 5 מתווכים, הוא הראשון בארץ שקיבל את תו אמון הציבור. העומד בראשו, חיים אור, הוא גם חבר הנהלה בלשכת המתווכים וברוקר שחולש על 70 משרדי תיווך הכי מובילים בארץ. "כשהגעתי לתחום הנדל"ן ראיתי אדם שמכר נכס ושיקר לקונים במהלך ניסיונות המכירה. הכוונתי אותו כיצד לעשות זאת בצורה אמינה ושקופה ותוך שבועיים הנכס נמכר לשביעות רצונו. הרצון לעשות שינוי בעולם התיווך משך אותי לתחום. כיום אנו מרגישים שיותר ויותר אנשים מבינים שבלי מתווך טוב שמכיר את האזור, יודע להעריך את שווי הנכס, ללוות אותו משפטית, פיננסית ולנהל עבורו משא ומתן, קשה מאוד לשרוד בשוק. בלי הכלים האלה המוכר או הקונה עלולים להפסיד הרבה מאוד כסף וליצור לעצמם בעיות מיותרות".

טלפון: 072-392-4325
כתובת: שאנס 17. קניון באר יעקב.

למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

חיים אור (צילום: עידן גרוס)

חיים אור (צילום: עידן גרוס)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר