מוטי אברגיל מנכ״ל ובעלים של קבוצת יעדים (צילום: יוסי סוריק)
מוטי אברגיל מנכ״ל ובעלים של קבוצת יעדים (צילום: יוסי סוריק)

יעדים: הדרך שלך לעסקת הנדל"ן של חייך

שוק הנדל״ן חי ובועט מתמיד, ובזמנים כאלה עליכם לבחור – או שאתם בחוץ או שאתם בפנים. אפליקציה חדשה וייחודית בשם ״לוחי״ מזמינה אתכם לגלות אלפי אלפי דירות פוטנציאליות להשקעה בהינף אצבע

פורסם בתאריך: 18.11.19 08:49

רבים מאיתנו יודעים להתמקח על מחיר של מוצר או שירות, בוחנים חלופות, עושים סקר שוק ומחפשים מבצעים. מעטים מדי עושים את אותן פעולות כשמדובר בנדל"ן, בעיקר בשל חוסר ידע בסיסי או בגלל שהם שבויים בקונספציה שכדי להשקיע בנדל"ן עליך להיות בעל הון – וכמה שיותר ממנו.

"גם אדם שיש לו הון עצמי של 100,000 שקל בלבד, יכול להשקיע בנדל"ן". אומר בנחישות היזם מוטי אברג'יל, מייסד ובעלים של קבוצת יעדים נדל"ן, והוא יודע על מה הוא מדבר. "הכל מתחיל בזה שלאנשים חסרים ידע ומידע בכל הנוגע לתחום הנדל"ן בכלל ולשוק הנדל"ן בישראל בפרט, והרי ידע זה כוח. בקבוצת יעדים אנחנו מכשירים, מלווים, מדריכים ומלמדים כל אדם שרוצה לפעול בתחום, על איך ניתן לבצע עסקת נדל"ן במינימום השקעה ומקסימום תשואה ורווח".

להפוך הזדמנות ליזמות

הסוד הגלוי ביותר במדינת ישראל הוא שכל עוד הריביות במשק נמוכות, מוטב להשקיע את הכסף בנדל"ן. במציאות בה מחירי הדירות נמצאים בעלייה מתמדת, אחת הדרכים להשקיע נכון היא באמצעות רכישה של קרקעות או דירות שיניבו רווח במכירה עתידית. למרות זאת, החשש הקמאי מעסקאות נדל"ן הופך לא פעם למחסום והסיבה לכך לא בהכרח מוצדקת.

לדברי אברג'יל, הגיע הזמן להפריך את המיתוס שתחום הנדל"ן הוא נחלתם הבלעדית של הקבלנים או היזמים. לשם כך הקימו ביעדים את לוח יעדים, שמטרתו להנגיש לציבור הרחב נכסים להשקעה מתחת למחירי השוק – בין אם מדובר בקרקעות, נכסים מכונס נכסים או דירות. כך ניתן לייצר עבור כל אדם עם הון עצמי, אלטרנטיבה להשקעה.

"מסלול ההשקעות שאנו מציעים הוא 'שובר שיוויון' וייחודי, ולצידו בטוחות נדל"ניות שמקטינות את הסיכון", מסביר אברג'יל. "כך למשל, אדם יכול לזהות  נכס פוטנציאלי שנמצא אצל כונס נכסים ולהחליט לגשת למכרז עליו. בזמן שיעבור עד שיתקבלו תוצאות המכרז, הכסף שלו מושקע באמצעות בטוחה נדל"נית, והתשואה שלו על הכסף תהיה גבוהה משמעותית מזו שהיה מקבל לו השקיע את כספו בבנק".

על מנת להפוך את נושא איתור הנכסים הכדאיים להשקעה לידידותי ונגיש יותר, פיתחו בחברת יעדים את אפליקציית 'לוחי' – סטארטאפ טכנולוגי ייחודי שיושק בקרוב מאוד. "האפליקציה מרכזת את כל מאגרי המידע של שוק הנדל"ן. הלקוח מזין אליה נתונים כמו סוג הנכס, טווח מחירים רצוי או מיקום מועדף, והאפליקציה מסננת את הנכסים בהתאם", מסביר אברג'יל. "היתרון הגדול של האפליקציה הוא בכך שהיא סורקת גם נכסים שרוב הלקוחות כלל לא מודעים אליהם כמו נכסים מכונס נכסים, דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית כמו תמ"א 38 או פינוי-בינוי במחירים אטרקטיביים ושפוטנציאל הרווח שלהם הוא עצום".

ניכר שהושקעה מחשבה מעמיקה בתכנון ובניית האפליקציה, שכן באמצעותה ניתן ללמוד גם על אופי עסקאות דומות שנעשו באזור המבוקש, לקבל מידע על גובה התשואה על דירות דומות, כמו גם לקבל מידע על הסטטוס המשפטי של הנכס (נסח טאבו ממשרד המשפטים) ואף לקבל הצעות למסלולי משכנתא.
"המילה נדל"ן לא פעם מגיעה בהקשר של סחבת ובירוקרטיה. האפליקציה למעשה מקצרת תהליכים, מתעדכנת על בסיס קבוע וחושפת בפני המשתמש מציאות נדל"ניות ייחודיות כשהמשמעות המיידית היא חיסכון של מאות אלפי שקלים".

אפליקציית 'לוחי' תוכננה כך שהיא מתאימה לכולם, שכן היא נוחה וקלה לתפעול, אך מי שבכל זאת נרתע מטכנולוגיה יוכל כמובן לקבל מענה אנושי ולהתייעץ עם המומחים של יעדים.

"שוק הנדל"ן בישראל סובל מיחסי ציבור לקויים והגיע הזמן לעשות בו מהפכה. אנחנו כאן על מנת לסייע לכל אדם לעשות את העסקה, שעשויה להיות העסקה המשמעותית בחייו, לכזו שהוא ייצא ממנה נשכר וזאת בשילוב מנצח של טכנולוגיות מתקדמות וליווי אנושי של מקצוענים בתחום הנדל"ן. על כך אנו גאים ומודים מדי יום", מסכם אברג'יל.

להשארת פרטים לחצו כאן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר