חתונה אילוסטרציה
צילום: Shutterstock.com / SunKids

לכל תרחיש: ביטוח לזוגות שנאלצים לבטל את החתונה בעקבות המצב הביטחוני

חברת האירועים בראשון לציון מציעה ביטוח על תשלום המקדמה במקרה של ביטול

פורסם בתאריך: 13.11.19 17:18

לא מעט זוגות מאזור הדרום והמרכז נאלצו לבטל השבוע את אירוע חתונתם בשל ההסלמה הביטחונית וירי הרקטות. וכעת, זוגות שעדיין לא סגרו תאריך למועד חתונתם, חוששים להתחייב על אולם האירועים, מהסיבה שהתשלום המלא עבורו, או במקרה הטוב תשלום המקדמה, לא יוחזר להם במקרה של ביטול.

מה עושים? מסתבר שיש כמה בלי עסקים שבאים לעזרת אותם זוגות, וגם בראשון לציון קיים עסק בתחום האירועים, שמבטיח למתחתנים ביטוח לכסף במקרה של ביטול עקב מצב ביטחוני. אחד מהם הוא MAKE MY WED, עסק המעניק יעוץ וליווי לזוגות לפני חתונתם בבחירת ספקים ובארגון האירוע. הבעלים, קובי ולירון קוטלרנקו, מבטיחים לזוגות גם ביטוח לתשלום המקדמה שלהם. "במקרים של אירועים ביטחוניים לא צפויים מראש, כמו שקרה אתמול (שלישי), אנחנו דואגים לכך שהכסף יהיה מבוטח", אומרת לירון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"מהניסיון שלנו, הרבה אירועים עלולים להתבטל בימים הקרובים באזור גוש דן ודרומה, בגלל ההסלמה הביטחונית, והיות שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם גני אירועים בכל רחבי הארץ, יש לנו את האפשרות למצוא אלטרנטיבה לזוגות שייאלצו לבטל, ודואגים שהמקדמה ששולמה, בדרך כלל מדובר בסכומים של כ-15 אלף שקל, לא תלך לפח", מסבירה לירון.

"אנחנו עובדים בשיתוף פעולה על יותר מ-150 גני אירועים, ולכן לכל זוג שמגיע אלינו, אנחנו בונים תקציב אישי לפי היכולת, הנראות, מיקום גיאוגרפי וכדומה, ואנחנו מציעים את הדבר הכי חשוב – ביטוח מקדמה שמסתכם באלפי שקלים".

 

לירון מציינת, שאם המצב הביטחוני יימשך, יהיו הרבה זוגות שיפסידו כסף. "התשלום עבור גן האירועים אמנם מבוטח, אבל יש גם את תשלומים נוספים על האירוע עצמו". לירון נזכרת בתקופת מבצע צוק איתן. "הרבה אולמות נסגרו או פשטו רגל, וקרסו כתוצאה מגל הביטולים, וכל מי שסגר אירוע במקום, אכל אותה, פשוטו כמשמעו", היא אומרת.

"חלק מהזוגות ששילמו מראש על כל האירוע, היו צריכים לשלם שוב את כל הסכום על אירוע חדש, לעומת אלה שהפסידו רק את המקדמה שגם מסתכמת בסכום של אלפי שקלים. "אנחנו נותנים להם ביטוח שמבטח את תשלום המקדמה לאולם הבא, גם במצב מלחמתי וגם מכל עניין אחר כמו החלפת בעלים או פשיטת רגל".

לירון מסבירה שהמטרה היא לעשות אירוע שלא ישכח במחיר אטרקטיבי וכמובן שלא פחות חשוב הוא גם לבטח את הלקוחות שלנו לכל מקרה חריג, הלוואי ולא היינו צריכים אבל זה המצב במדינה ואנחנו כאן לכל תרחיש".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר