ילד
צילום אילוסטרציה: LeManna / shutterstock.com

הורים חוששים לחזור לשגרה: "אחרי שנפלו פה רקטות, לא מוכנים לקחת סיכון"

הורים בראשון לציון בחרו להישאר בבית עם הילדים יום נוסף, בשל החשש מהמצב הביטחוני

פורסם בתאריך: 13.11.19 15:09

"אמנם הייתה הוראה לחזור לשגרה, אבל אחרי שהיו אזעקות בעיר ונפלו פה רקטות אני לא מוכנה לקחת סיכון על חיי הילדים שלי ולשלוח אותם לבתי הספר", כך אומרת הבוקר אלונה, אמא לילד בכיתה ב' באחד מבתי הספר בראשון לציון, שהחליטה כמו הורים רבים אחרים בעיר שלא לשלוח את הילדים לבית הספר, למרות הנחיות פיקוד העורף.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אתמול היינו במצב מלחמה, מדובר בילדים קטנים שלא מבינים את המצב, זה חדש להם – האזעקה, הלחץ, הריצה למקלטים. זה משהו שיכול לגרום טראומה לילדים. החלטתי להישאר גם היום עם הילדים בבית לפחות עד שהמצב יירגע. לא יכול להיות שהכריזו על מצב חירום של 48 שעות ובראשון לציון החזרה לשגרה מהירה כל כך, בפרט שלא כל מוסדות החינוך ערוכים למצב חירום", היא מוסיפה.

מיה, אמא נוספת שבחרה להישאר הבוקר (רביעי) עם הילדים, מספרת ל"השקמה ראשון לציון": "הבן שלי היה אתמול בבוקר בגן, משום שבבוקר עוד אמרו שזה בסדר לקחת את הילדים למוסדות החינוך. בשלב מסוים אספתי אותו והוא היה בבית עם האזעקות לצדי, רועד, חושש ומפוחד. הבוקר הוא לא רצה ללכת לגן מהחשש ולא יכולתי לעשות שום דבר.

"חזרה לשגרה היא לא בהכרח הדבר הנכון לעשות ואפילו אם יש הודעה כזו מהגורמים הרלוונטיים, הילדים מפוחדים וזה פשוט חוסר אחריות להחזיר אותם כל כך מהר לשגרה בידיעה שיכול להיות מצב שבו יקרה אסון חלילה".

יו"ר ועד ההורים בעיר רוני עקירב מסר בתגובה: "לכל הורה יש את שיקול הדעת הסופי האם לשלוח את ילדיו לבית הספר או לא. פנינו למנהל החינוך בבקשה שיתחשבו היום באלו שלא הגיעו ולא יערכו היום מבחנים ולא ירשמו חיסורים. אני בהחלט מבין את חשש ההורים ולשמחתי נעניתי לבקשתי בחיוב".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "אנו פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף ובהתאם להערכת מצב שנערכה הבוקר על ידי כל גורמי המקצוע. אנו קשובים ומבינים ללבם של ההורים ועושים הכל על מנת להבטיח את שלומם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר