הלימודים בראשון לציון מתקיימים כסדרם: נמצא פיתרון לגני הילדים ללא מיגון

ראשון לציון חוזרת לשגרה: הבוקר נפתחו הגנים ובתי הספר, למעט גנים ללא מיגון שעברו למקום חלופי

פורסם בתאריך: 12.11.19 19:53

עדכון אחרון: 13.11.19 06:20

הלימודים בראשון לציון יתקיימו כסדרם, כך הודיעה הבוקר (רביעי) עיריית ראשון לציון. סאת, לאחר עדכון הנחיות פיקוד העורף והערכת מצב עם גורמי החירום בעיר שנערכה בשעה האחרונה.

על רקע השינוי בהנחיות פיקוד העורף, קיים ראש העירייה רז קינסטליך, מנכ"ל העירייה דודי גיל, הנהלת העירייה וצוות החירום, הערכת מצב ומיפוי של כל הפעילויות במערכת החינוך. לגבי מספר גנים בהם קיימת בעיית מיגון, הונחו צוותי הגן ליצור קשר עם ההורים על מנת לעדכן על המקום החלופי והבטוח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זהר ומנכ"ל החברה העירונית אלי פולק איתרו פתרונות לעשרות גנים שאין בהם מרחב מוגן. בין היתר גנים ארחו גנים אחרים, גנים הצטרפו לבתי ספר וכן עברו לפעילויות כיף במועדוני הנוער. כמו כן, ניידות החברה לביטחון פרוסות ברחבי העיר עם דגש על מוסדות החינוך.

 

נציין כי השינוי בהנחיות פיקוד העורף פורסם בשעות הלילה, עקב כך התקבלו פניות רבות במוקד העירוני של תושבים המבקשים להתעדכן בדבר קיום הלימודים. ראש העירייה רז קינסטליך, הצטרף בשעות הבוקר המוקדמות באופן אישי למוקד העירוני והשיב לשיחות שנכנסו.

במידה ויחול שינוי בהנחיות, אנו נעדכן, באמצעות עמוד הפייסבוק העירוני, אתר העירייה והמוקד העירוני 106.

 

ההחלטה לפתוח את הגנים ובתי הספר התקבלה לאחר שאתמול בלילה הודיע פיקוד העורף כי ניתן לקיים את הלימודים כסדרם בגוש דן ובשפלה.

מוקדם יותר הודיע ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, כי הוחלט שלא לקיים לימודים גם מחר (רביעי) זאת, בעקבות ההסלמה בדרום והירי מעזה. הודעתו של קינסטליך נמסרה לאחר במהלך היום נשמעו שתי אזעקות בראשון לציון ושרידים של רקטה נחתו במערב העיר ורק בנס לא היו נפגעים.

במקביל בעירייה פעלו להגברת הכוננות העירונית. עשרות פקחי החברה לביטחון עסקו בפריצה למקלטים פרטיים שננעלו בבניינים משותפים ברחבי העיר, ואף סייעו לתושבים לפנות גרוטאות וציוד מתוך המקלטים. בסך הכל פונו 41 מקלטים בסיוע עשרות פקחי החברה לביטחון.

פינוי מקלטים פרטיים

צילום: עיריית ראשון לציון

כמו כן, התקבלו מספר פניות בנוגע למקלטים בבניינים משותפים שננעלו מסיבה זו או אחרת. פקחי החברה פרצו את המקלטים האלו ופינו את הציוד בתוכו לרווחת הדיירים. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "הגיעו אלינו מספר תלונות על מקלטים בבניינים משותפים שטרם נפתחו, או שאינם שמישים עקב אחסון של רהיטים, גרוטאות וציוד רב. בשעת חירום הגישה המהירה למקלט היא קריטית".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר