ראש עיריית ראשון לציון: "אנחנו ערוכים לכל תרחיש" I צפו:

בעקבות ההסלמה בדרום והירי לעבר האזור הודיע רז קינסטליך על הגברת הכוננות בעיר

פורסם בתאריך: 12.11.19 09:44

בעקבות המצב הביטחוני בראשון לציון, כמו בערים נוספות באזור ובגוש דן, הוחלט על ביטול הלימודים וסגירת מקומות העבודה. כמו כן, הודיעה העירייה על כוננות מוגברת בחברה לביטחון ובמוקד העירוני. בהתאם להנחיות פיקוד העורף שלא לקיים לימודים ברשויות בטווח של עד 80 ק"מ מרצועת עזה, הודיע ראש העירייה רז קינסטליך, כי גם מחר (רביעי) לא יתקיימו לימודים בראשון לציון,

בנוסף, יצא ראש העירייה, רז קינסטליך, במסר לתושבים, שבו הוא קורא להישמע להוראות פיקוד העורף.

"אני קורא לכם לגלות אחריות ולהישמע להוראות פיקוד העורף", אמר קינסטליך, "ראינו בעבר שההנחיות האלה מצילות חיים, פתחנו את כל המקלטים, פקחי החברה לביטחון וידאו את תקינותם ונמצאים בשטח בכל רגע. אנו ערוכים לכל תרחיש".

עוד מסר כי "רק אתמול במקרה הדגמנו תרגיל חירום מיני רבים בשנה האחרונה שמדמה תרחישים דומים. בתקווה לימים שקטים יותר, תהיו רגועים, אנחנו דואגים לכם".

צפו ברז קינסטליך:

במהלך היום עסקו עשרות פקחי החברה לביטחון בפריצה למקלטים פרטיים בבניינים משותפים שננעלו ופינויים מגרוטאות וציוד שלא אפשרו שהייה בהם.

היום בבוקר נשמעו שתי אזעקות בראשון לציון ושרידי רקטה נחתו בבית במערב העיר. ראש העירייה רז קינסטליך אמר: "אני קורא לתושבי העיר לגלות אחריות ולהישמע להוראות פיקוד העורף".

חשוב לציין כי בראשון לציון ישנם שני אזורי התרעה: מזרח ומערב. בהתאם להנחיות פיקוד העורך, בהישמע אזעקה יש להתפנות למרחב מוגן בתוך 90 שניות.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר