הרב קפיאלאו משה בוגלה

לראשונה: מינוי של רב לקהילת יוצאי אתיופיה בראשון לציון

הרב קפיאלאו משה בוגלה: "הבעיה העיקרית של יוצאי אתיופיה בארץ היא רוחנית"

פורסם בתאריך: 23.9.19 12:23

"הגעתי לקרב את הרחוקים, לעזור בבעיות החינוך והזוגיות ולהדגיש את ערכי העם היהודי", כך מספר הרב קפיאלאו משה בוגלה, שהתמנה השבוע לרב קהילת יוצאי אתיופיה בראשון לציון. מינוי ראשון של בני הקהילה בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הרב קפיאלאו בן ה-35 הוא אב לשישה ילדים ומתגורר עם משפחתו במשך שש שנים בשכונת רמת אליהו בעיר. עוד לפני מינויו החדש הוא כיהן כרב בבית הכנסת "שיבת ציון ליהודי אתיופיה", שנבנה לפני מספר שנים ברמת אליהו, שם נתן מענה לבני הקהילה בנושאי דת כגון חתונות, לוויות, בריתות וכו'.

 

"בתפקיד החדש אני לא אהיה רק רבה של הקהילה האתיופית אלא הרב של כולם" אומר הרב קפיאלאו "בני העדה האתיופית צריכים רב שיבין את התרבות והמנטליות הייחודית שלהם, יש הרבה בעיות שלא יודעים איך להתמודד איתם ולכן צריך מישהו שמכיר את התרבות וההתמודדויות של הקהילה בארץ".

 

עוד הוסיף הרב קפיאלאו "הבעיה העיקרית של יוצאי אתיופיה בארץ היא רוחנית. באתיופיה בני הקהילה היו חזקים יותר מבחינה דתית ולצערי בארץ חלה ירידה מסוימת. ישנם אנשים שאינם מוצאים את מקומם הרוחני ומהבחינה הזו הקהילה האתיופית מצויה במשבר זהות גדול. אני אעשה הכל בכדי לשפר את המצב ולהתמודד נכון עם כל הבעיות שלנו".

חבר המועצה, הרב אריה כהן הגיב על הדברים: "בשעה טובה הצלחנו למנות את הרב קפיאלאו משה בוגלה, אנחנו מברכים אותו שינהיג את הקהילה ביד רמה, יעסוק בקירוב לבבות והפצת היהדות בדרכי נועם ויזכה לקדש שם שמיים ברבים. עלה והצלח וראה ברכה בעמלך, זהו יום גדול לקהילת האתיופית ואין לי ספק שהמינוי המבורך יתרום לכולם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ארמד

    איזה יופי. הבעיה שלהם היא רק רוחני. הכל כבר יש. רק הבעיה רוחני נשארה. תנו להם עוד דירות ועוד דירות. ברור שרק הבעיה רוחני תשאר.

  2. אח שלו

    ויש בעיה אם זה שיש לאנשים קורת גג? אז תפסיק אם צרות עין ותפרגן לבן אדם שבא לתת מענה רוחני לקידוש שם שמים הלוואי שירבו כאלה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר