דנה בן זינו

הלם בראשון לציון: הגננת שנפטרה מדום לב היא דנה שורש-בן זינו

דנה שורש-בן זינו התגוררה ועבדה כגננת בראשון לציון עד לפני שנתיים. הבוקר התמוטטה במהלך יום עבודה בגן הילדים שבו עבדה באשקלון

פורסם בתאריך: 11.9.19 17:06

דנה שורש-בן זינו, גננת בת 29, נפטרה מדום לב היום (שלישי) במהלך עבודתה בגן "מטר" שבאשקלון. ההלוויה תתקיים הערב בבית העלמין בראשון לציון. בן זינו במקור תושבת ראשון לציון ולפני שנתיים עברה לאשקלון עם בעלה כאשר רכשו דירה בעיר. לפני כן עבדה בתור גננת בגני משרד החינוך בראשון לציון. מדובר באסון השני שתוקף את המשפחה בתקופה האחרונה, אחותה של דנה בן זינו הלכה לעולמה מסיבות רפואיות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שורש-בן זינו חשה סחרחורת ולאחר מכן התמוטטה על הרצפה, עובדת נוספת בגן החלה לבצע בה פעולות החייאה עד להגעת כונני וצוותי מד"א. אל ביצעו בה ניסיונות החייאה במשך יותר מ-40 דקות עד שלבסוף נקבע מותה.

הסייעת הצמודה של שורש-בן זינו לפני שלוש שנים, גרציה צנחני, שהייתה חברה קרובה של שורש-בן זינו, סיפרה: "לא היינו גננת וסייעת רגילות, היינו חברות טובות, ישבנו לארוחה במסעדה, סיפורים על החיים, ידענו הכל אחת על השניה, הדמעות לא מפסיקות לרדת מהרגע ששמעתי שהיא נפטרה". צנחי הוסיפה כי "אני רואה את אמא שלה בשכונה, אישה מדהימה, בפעם האחרונה היא אמרה לי 'אני מחכה שדנה תביא לי כבר נכדים, איזה עצב, אי אפשר להכיל'".

סייעת בגני ילדים,  מירב כספי וקנין, שהכירה את דנה שורש-בן זינו אמר אמרה כי "היא היתה אשת חינוך משכמה ומעלה, בחורה חייכנית, נמרצת, זה עצב שלא ניתן לתאר".

"אני כבר עובדת כמה שנים בתחום החינוך וגננת כזאת זה משהו מיוחד, בחורה עם כל כך הרבה נתינה, אהבה לילדים, היתה עובדת מהבוקר עד ארבע וחצי בגן בשכונת פרס נובל, חיה את הילדים, עולה על המגלשה איתם", הוסיפה כספי וקנין. לדבריה, "הכל היא הייתה עושה איתם עם חיוך גדול, עבדתי איתה ונהנתי לראות אשת חינוך כזאת , זה פשוט הלם לדבר עלייה בלשון עבר, בחורה עם לב שלא נגמר" .

בהודעה שפרסמה הנהלת הגן להורים נכתב כי "שורש-בן זינו הייתה גננת ממלאת מקום וכי במהלך היום היא לא חשה בטוב והתמוטטה. למקום הוזעק אמבולנס וטיפול נמרץ על מנת לתת לה טיפול ראשוני אך ללא הצלחה לצערנו". 

בנוסף הגן ציין כי הילדים לא היו עדים למקרה, "הילדים בטוחים בתוך הגנים ולא צפו בהמולה. משרד החינוך בקשר עם הצוות החינוכי על מנת לשלוח סיוע רגשי לפי הצורך". צוות פסיכולוגים וגורמי מקצוע מטעם מנהל חינוך בעיריית אשקלון נמצאים במקום ומעניקים ליווי ותמיכה לצוות החינוכי, להורים ולילדים במקום.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רועי

    כואב הלב, תנחומים למשפחה. כדאי לבדוק אם במקרה קיבלה חיסון ב3 שבועות שקדמו למוות. גם אחותה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר