"הרב אייל הוא מורה דרך שאין לו תחליף": האולפנה תפתח שנת לימודים ללא מנהל?

מנהל האולפנה הרב אייל פניגשטיין הודיע במפתיע על עזיבתו. תלמידות ובוגרות רבות מודות לו על הזמן שהשקיע

פורסם בתאריך: 21.8.19 12:15

אולפנת "נתיב האולפנה" תפתח את שנת הלימודים בעוד כשבועיים ללא מנהל אולפנה. זאת לאחר שמנהל האולפנה הנוכחי, הרב אייל פניגשטיין, הודיע כי לא ימשיך לשנת הלימודים הבאה – כך פורסם בהשקמה ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הרב פניגשטיין שלח מייל לצוות האולפנה, להורים ולתלמידות בו ציין כי לא ימשיך בתפקידו בגלל קשיים בחייו האישיים. מנהלת החטיבה העליונה, רותי פרץ, תחליף זמנית את הרב פניגשטיין, יחד עם מנהל חטיבת הביניים פנינה בולקה. מכרז לניהול האולפנה יופץ במהלך השנה.

ועד האולפנה יתכנס היום (רביעי) לפרידה מהרב אייל פניגשטיין, שהקים את האולפנה. תלמידות ובוגרת המוסד הלימודי הוכו בתדהמה, רבות אף כתבו דברים ושיבחו על הדרך שעזר להם לעבור בשש השנים שלמדו באולפנה.

"מבחינתי הרב אייל הוא עמוד התווך של האולפנה שלנו", אמרה בוגרת האולפנה, עדן סונגו, שסיימה השנה. סונגו הוסיפה כי "תמיד נמצא שם כשצריך אותו ועושה כל מה שביכולתו לעזור ויש בו את היכולת המדהימה לשלב בין חינוך למצויינות לימודית לבין עשייה חברתית ורוחניות, וזה משהו שאקח איתי לכל החיים".

לדבריה של סונגו, "הרב אייל תמיד נתן לי להרגיש שאני מסוגלת לעשות הכל, ובזכות זה עשיתי דברים גדולים שמעולם לא האמנתי שאני יכולה לעשות. למדתי להאמין בעצמי, לחשוב על עם ישראל ולתרום כמה שיותר לחברה".

עמית לוין שסיימה אף היא השנה הלימודים, "מאז שאני בכיתה ז' תמיד הרגשתי שהדלת שלו פתוחה בשבילי. תמיד אם היה לי רעיון ידעתי שאוכל לפנות אליו והוא יעזור לי לבצע אם זה אפשרי והגיוני". לוין הוסיפה כי "הרב אייל דאג לתלמידות ואפשר היה לראות את זה שבתור מנהל הוא היה נכנס אלינו לפחות שעה שבועית ללמד אותנו מקצוע ולראות מה שלום הבנות". לוין סיכמה בהקדשה אישית, "מודה לו על כך שזכיתי לחוות אותו בתור מנהל שש שנים".

בוגרת האולפנה, אלינור סמאי, אמרה כי "האולפנה תמיד הייתה ותמיד תהיה הבית שלי ובטוחה שלעוד הרבה בנות.
מה שגרם לנו להרגיש ככה ללא ספק זו האוירה, מי שנתן את האוירה הזאת זה הרב אייל". סמאי הוסיפה כי "הרב אייל בשבילי הוא מורה דרך כפשוטו. אפשר היה לראות זאת מהשיחות שנתן בכל ימי שישי לכלל האולפנה. שם למדתי לעבוד על המידות שלי, במה אני מאמינה וללכת בדרך שלי". סמאי סיכמה: "אפשר לומר שללא ספק בלי האולפנה לא הייתי הבן אדם שאני היום.
שמחה ומודה על השש שנים המדהימות שחוויתי באולפנה".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר