היכל התרבות ע"ש מאיר ניצן: "תודה למי שהפך את השיגעונות שלי למעשים"

10 שנים לאחר שהפסיד בבחירות ועזב את בניין עיריית ראשון לציון, ראש העירייה לשעבר חוזר לטקס חגיגי בהיכל שגרר לא מעט ביקורת נגדו בעבר

פורסם בתאריך: 20.8.19 10:56

זה היה מרגש. אחרי כמעט עשור מאז שיצא מבניין עיריית ראשון לציון, מאיר ניצן לשעבר ראש העירייה חזר לטקס מרגש שבו הוסר הלוט לשלט היכל התרבות הקרוי על שמו של מאיר ניצן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ניצן, ראש העירייה המיתולוגי, הפסיד לפני כעשור את הבחירות לדב צור, ששימש בתפקיד במשך שתי קדנציות. כעת, לאחר המהפך בבחירות האחרונות שבהן רז קינסטליך נבחר לראשות העירייה, זוכה ניצן להוקרה. "אני גדלתי על מאיר ניצן והיום ליהיות פה זו התרגשות עצומה עבורי", אמר קינסטליך, "מאיר נתן לי השראה לפעול ולעשות ועל כל הערכתי ותודתי. עד היום אני ותושבי העיר נהנים מפרי עמלך."

ניצן עצמו אמר כי "תודה מקרב לב זה מרגש אותי מאוד. החלטתי לבנות היכל תרבות כאשר הגותי הייתה לשתי נושאים: עבר ועתיד. ההיכל צריך לתת מבט לעבר ולעתיד. תודה לכל מי שלקח את השגעונות שלי והפך אותם למעשים".

היכל התרבות בראשון לציון נוסד על ידי מאיר ניצן לפני 21 שנים. עוד במהלך כהונתו הועלתה היוזמה לקרוא להיכל התרבות על שמו של ניצן, צעד שעורר ביקורת ציבורית רבה.

הפעם לא היה לאיש ספק שיש לקורא למקום על שמו של ראש העירייה לשעבר. בטקס החגיגי נכחו סגני ראש העירייה, ליאל אבן זוהר ומוטי עג'מי, משנה לראש העירייה סורין גנות ואסף דעבול סגנית ראש העירייה לשעבר, דינה לוין, מנכ"ל העירייה לשעבר, דורון מילברג, סמנכ"ליות העירייה בעבר: מאשה ארושס, אהבה לב וחי ברנפלד, אדיכלית היכל התרבות, ליאת פרייז ועוד.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר