ילד חולה מאושפז בבית חולים
רוב התאונות וזה כבר ידוע, מתרחשות בבית (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

משפחתו של בן 9 שנפטר מסרטן, מתחננת: "עזרו לנו לממן את סוכת האבלים"

נחמן נתן תם ז"ל חלה בסרטן ונפטר לאחר ארבע שנים כשהוא בתרדמת. המשפחה נקלעה לקשיים בעקבות הטיפולים הרפואיים וכעת מבקשת סיוע

פורסם בתאריך: 19.8.19 17:19

"אחותי יושבת שבעה על בנה שנפטר לאחר ארבע שנים כשהוא בתרדמת ובנוסף לכל הצרות פנה אלינו אדם שהציע סוכת אבלים ללא עלות וכעת הוא דורש 2,400 שקל עד הלילה", כך מספרת מאיה גלמן, אחותה של שרה תם, שבנה נחמן נתן  נפטר לפני מספר ימים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"את סוכת האבלים היינו אמורים לקבל ללא עלות, אלא שאתמול ביקש בעל הסוכה תשלום בסך של  2400 שקל", כך מספרת מאיה גלמן, אחותה של שרה תם שבנה נחמן נתן נפטר לפני מספר ימים.

הסיפור הקשה החל לפני ארבע שנים. שרה תם קיבלה את הבשורה המרה, כי בנה נחמן נתן בן התשע חולה בסרטן בגזע המוח. הילד הקטן נשלח לשני ניתוחי ראש וסדרת טיפולים שהחלישה משמעותית את המערכת החיסונית שלו. עוצמת הטיפולים הייתה כה קשה עד כי יום אחד, בזמן שהיה עם אביו, הוא קרס על הרצפה מרוב חולשה והראש שלו נחבט בחוזקה על הרצפה. הנזק שנגרם למוח של נחמן היה בלתי הפיך והוא הוגדר כ"צמח".

משפחתו של נחמן נתן מספרת כי מאז הפגיעה האנושה הילד הפך סיעודי לחלוטין במשך כל ארבע השנים עד יום מותו. המשפחה כולה היתה צריכה להיות איתו יום ולילה בטיפול צמוד. כתוצאה מכך, שרה ובעלה הפסיקו לעבוד במשרה מלאה והמצב הכלכלי בבית החמיר. ההוצאות האמירו בעקבות הטיפולים בילד וההכנסות הכספיות של המשפחה ירדו בעקביות.

 

ביום רביעי שעבר לאחר שנים של ייסורים נפטר נחמן נתן. המשפחה הנמצאת כעת בקשיים כלכליים ובחובות כבדים פונה לעזרת הציבור עבור מימון סוכת האבלים ועזרה בהמשך הדרך.

"באמת שאין לאחותי מאיפה להביא סכום כזה", מספרת מאיה, "אני אוספת שטרות כסף מאנשים מחוסר ברירה. לעולם לא הייתי לוקחת כסף אם זה לא היה כל כך קריטי. מחר המשפחה קמה מהשבעה ויש לי עד היום בערב להשיג את הכסף".

המשפחה יושבת ברחוב צ"ג בנות 12 דירה 4. כל המעוניין לעזור בתרומה יכול לפנות למאיה 050-712-1013
או לאודט 052-539-3337

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר