פקק מזרח ראשון לציון
האם צפוי עומס נוסף בקריית ראשון. צילום: אילוסטרציה

שכונת "קריית ראשון": "צמצום נתיבי הנסיעה יגביר את העומס והפקקים"

עפרה שריר תושבת המקום: "רוצים להפקיע נתיב אחד עבור תחבורה ציבורית - זו היא מכת מוות לתושבים"

פורסם בתאריך: 18.8.19 19:18

"התכנית הזו היא מכת מוות לתושבים", כך אומרת היום (ראשון) עפרה שריר תושבת שכונת "קריית ראשון" על התוכנית לצמצום נתיבי השכונה שאושרה על ידי ראש העירייה הקודם דב צור ללא ידיעת התושבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"ברחוב התקומה המקיף את השכונה יש שני נתיבים לכל כיוון, כאשר התכנית של משרד התחבורה היא לצמצם את מספר הנתיבים באופן כזה שלאזרח הפשוט יהיה אך ורק נתיב אחד ואילו הנתיב הנוסף יופקע עבור נוסעי התחבורה הציבורית. זו ירידה משמעותית באיכות החיים שלנו", אומרת שריר ומבהירה "משמעות התוכנית היא שבשכונה הזו הפקוקה ממילא, יהיה פקוק עוד יותר בדגש על שעות הבוקר. מי שאמור להתייצב במקום העבודה שלו בשעה שמונה בבוקר יאלץ לצאת מהבית כבר בשעה חמש. מדובר ברחוב היחיד בשכונה שממנו יש כניסה ויציאה לשכונה. הכביש הזה משמש גם את השכונות קריית גנים, קריית ראשון, קריית הלאום, אשלים וכרמים. כאשר לכל השכונות האחרות יש עוד יציאות וכניסות ולנו אין. השינוי הזה יהפוך את החיים שלנו לסיוט". היא אומרת.

הערב בשעה שבע אמורה להתקיים פגישה עם נציגי משרד התחבורה והתושבים בשכונת כרמים. "אנחנו קודם כל הולכים להקשיב להם ואז נראה", מספרת שריר "אם הם יחליטו להפוך את הכביש לשלושה נתיבים כשמתוכם אחד יוקדש לתחבורה ציבורית זה יהיה מקובל עלינו. אבל לפי התכניות שראינו מדובר בשני נתיבים בלבד, אלו שקיימים כיום, כאשר על פי התוכנית כאמור אחד מהם יופקע לטובת התחבורה הציבורית", עוד הוסיפה "אנחנו רוצים לשמוע מה יש לנציגי משרד התחבורה לומר לנו ולהביא לידיעתם את המצוקה הצפויה לנו. במידה ודרישותינו לא יענו – אנו נפעל בכל המישורים האפשריים. אני מאמינה ומקווה שנגיע לעמק השווה" היא מסכמת.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר