שלושת בוגרי התיכון ישובו אליו כמורים: "גאווה לחזור לשם"

את שנת הלימודים בתיכון בראשון לציון יפתחו שלושה מורים שלמדו בבית הספר: "כאן האמינו בי ואני אשמח להיות שם עבור התלמידים שמתקשים"

פורסם בתאריך: 12.8.19 16:37

שלושה בוגרי התיכון והמכללה הטכנולוגית נעמת ישובו אליו כמורים. השלושה, עדן זלינגר, עדי אזולאי וסמיון רייזון, סיימו את לימודיהם כהנדסאים ובשנת הלימודים הקרובה, שתיפתח בעוד פחות מחודש, הם ישובו לבית הספר כמורים בחינוך הטכנולוגי במגמת תיבם – תכנון וייצור מערכות ממוחשבות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עדי אזולאי שסיימה את לימודיה לפני כשנתיים, מספרת: "אני מאוד אוהבת את בית הספר, כולם שם כמו המשפחה שלי וזו גאווה לחזור לשם". אזולאי הוסיפה כי "בתור ילדה שיש לה הפרעות קשב וריכוז אף פעם לא האמינו בי. בבית הספר האמינו בי ואני אשמח להיות שם עבור התלמידים שמתקשים, להגיד להם שלא רק שהם יצליחו, אלא שהם יצליחו בגדול".

שני הבוגרים הנוספים, סמיון ועדן, ממשיכים במקביל להוראה בבית הספר ללמוד לתואר מהנדס.

מנהלת בית הספר, אראלה גליקמן שאול, מציינת כי קיים מחסור גדול במורים טכנולוגיים, ולכן בית הספר פועל כבר עתה להכשיר עתודת הוראה. "עבורנו זו חשיבה מחוץ לקופסה שגם היא חלק מרכזי מהתפיסה שלנו", היא אומרת.

בנוסף, ציינה גליקמן שאול כי "בשנים האחרונות היו לנו הרבה מאוד הישגים. אבל מבחינתי זה אחד ההישגים המרגשים שהוא התגלמות החזון החינוכי".

בית הספר ותיכון טכנולוגי נעמת התמודד עד לפני עשור עם נתונים בעייתיים. כמעט כ-50 אחוז מהתלמידים לא הצליחו לשרוד את שנת הלימודים ונשרו. כיום אחוז הנשירה עומד על שני אחוזים בלבד.

בנוסף, 89 אחוז מהתלמידים מסיימים עם תעודה טכנולוגית מטעם משרד החינוך אגף מדע וטכנולוגיה, ומחצית מהתלמידים ממשיכים במכללה שבקמפוס במסלולי הנדסאים במגמות השונות, חלקם אף ממשיכים לעתודה האקדמית במימון צה"ל. בעקבות השיפור בהישגים החליטה לאחרונה רשת החינוך נעמת להעניק את פרס ההצטיינות לבית הספר מתוך 17 בתי ספר ברשת.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר